خودرو

صافکاری با دستگاه در ایلام

اگر به دنبال صافکاری با دستگاه در ایلام هستید، حتما در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین صافکاری ایلام را به شما معرفی کنیم.

صافکاری و نقاشی خودرو در ایلام یکی از مواردی است که کاربران در جستجو آن هستند. یافتن مرکز صافکاری که خدمات تخصصی به مشتریان ارائه دهد و بتواند رضایت 100% مشتریان را جلب کند کمی دشوار می باشد. تیم بزرگ اتوصافکار برای کمک به رفاه حال کاربران برای یافتن بهترین صافکاری در ایلام و سایر شهر های ایران خدمات ارزنده ای ارائه داده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com و یا از طریق مراجعه به صفحه صافکاری با دستگاه با جستجو منطقه مورد نظر خود لیستی از بهترین صافکار با دستگاه در ایلام را پیدا کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم صاحب صافکاری و یا تعمیرگاهی خاص در تبریز هستید، حتما آگهی صافکاری و تعمیرگاه خود را بصورت رایگان در صافکاری در مجموعه اتوصافکار ثبت کنید.

در سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com شرایطی فراهم شده است که شما می توانید با انتخاب شهر و استان و منطقه مورد نظر خود به لیستی از بهترین و معتبرترین صافکاری ها در تبریز دسترسی پیدا کنید.

صافکاری با دستگاه

زمانی که خودروی شما دچار سانحه تصادف می شود، اولین صدماتی که به چشم میخورد، فرو رفتگی و دفرمگی بدنه، رنگ پریدگی و خط و خش های عمیق خواهد بود که جهت رفع آن ها نیاز است به صافکاری مراجعه نمایید. حال کیفیت کار صافکار مهمترین و حیاتی ترین امر در نتیجه کار و کسب رضایت شما خواهد بود.

با پیشرفت تکنولوژی روش صافکاری سنتی که تنها دو ابزار مشتی و قالب تنه نقش اصلی کار را اجرا می کردند و صافکار با متوسل شدن به پرس ورق بدنه خودرو می بایست فرم اولیه قطعه را ایجاد می نمود، منسوخ شده و روش صافکاری مدرن که ابزارهای متفاوتی از قبیل دستگاه هات باکس، دستگاه نقطه زن، دستگاه بادگیری، دستگاه مکش و چسبی، میله های PDR و روش های صافکاری بدون رنگ، صافکاری میله ای و صافکاری PDR را شامل می شود، جایگزین روش سنتی شد.

مزایای صافکاری با دستگاه

بر خلاف روش صافکاری سنتی هیچ رد و اثری از خوردگی باقی نخواهد ماند. – در برخی موارد نیاز به بازکردن قطعات جهت صافکاری نمی باشد. – آسیب نرسیدن به رنگ خودرو – عدم نیاز به برش قسمت های دوبل خودرو

انواع دستگاه های صافکاری

همانطور که توضیح دادیم در روش صافکاری مدرن دستگاه های متعددی وجود دارد که هر کدام دارای قابلیت های یکسانی می باشند. استفاده از این دستگاه ها سبب شده است تا دیگر مانند روش صافکاری سنتی آسیب به رنگ خودرو وارد نشود چرا که عمده فعالیت ها نیاز است از قسمت داخلی قطعه اعمال گردند. در ادامه در خصوص نحوه عملکرد هر کدام از دستگاه ها مختصرا توضیح خواهیم داد.

  • ابزار چسبی تگرگ کش
  • دستگاه بادگیری بدون رنگ
  • دستگاه هات باکس
  • دستگاه مکش
  • دستگاه نقطه زن
  • صافکاری میله ای
  • صافکاری PDR
  • صافکاری با دستگاه لیزر

ابزار چسبی تگرگ کش

این ابزار هم کاربردی مشابه به دستگاه مکش را دارد با این تفاوت که در قسمت هایی با آسیب دیدگی کوچکتر می توان از آن استفاده نمود و سرعت و کیفیت نهایی کار را بالا برد اما اگر فردی غیر متخصص و بدون دانش کافی از این ابزار اقدام به استفاده از کند قطعا نتیجه ناخوشایندی را در بر خواهد داشت.

دستگاه بادگیری بدون رنگ

در زمان هایی که آسیب دیدگی سطح بدنه به طوری باشد که ورق آهنی قطعه دچار دفرمگی و یا به اصطلاح کش آمده باشد بدلیل اینکه ورق آهنی قطعه مقاومت اولیه خود را پس از حادثه تصادف از دست داده است به هیچ وجه امکان بازیابی شرایط اولیه بدون استفاده از دستگاه بادگیری بدون رنگ میسر نمی باشد.

صافکاری با دستگاه لیزر

یکی از به روز ترین و جدید ترین روش های صافکاری می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و کاربرد همه جانبه صنعت اپتیک یا همان لیزر، صنعت صافکاری هم به سمت استفاده از لیزر در صافکاری حرکت کرد. این روش قدمت زیادی ندارد و کمتر از ۱۰ سال است که مورد استفاده صافکار ها قرار می گیرد.

صافکاری لیزری چیست؟

صافکاری لیزری یک از روش های صافکاری بدون رنگ می باشد. در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوص که دارایدرجه بندی در قدرت لیزر می باشد انجام می شود. اشعه تابیده شده به نقطه مورد نظر باعث می شود که اتم ها و ساختار فلزی بدنه خودرو جنبش بیشتری داشته باشند. دقیقا همان کاری که در روش های دیگر صفکاری با استفاده از سشوار های صنعتی و یا هر دستگاه گرما ده دیگری انجام می شود. نکته مثبت در این روش این است که بدون هیچ آسیبی به رنگ و فرم اصلی خودرو این فرآیند انجام می شود.

عملکرد دستگاه لیزر در صافکاری

دستگاه صافکاری لیزری مانند یک اتو عمل می کند. به طوری که با تابیدن لیزر به محل آسیب دیده به قدری این قسمت را گرم می کند که صافکار به راحتی و با کمترین تعداد ضربه می تواند فرم اصلی را به بدنه خودرو بدهد. در بعضی مواقع حتی نیازی به استفاده از ابزار دیگه ای نیست و گرمای دستگاه صافکاری لیزری با استفاده از گرمای به وجود آمده تو رفتگی یا برآمدگی روی سطح بدنه خودرو را بر طرف می کند. انبساط فلزات به کار رفته در بدنه خودرو مهم ترین عامل موثر در صافکاری با روش لیزر می باشد.

فواید استفاده از دستگاه لیزر برای صافکاری

استفاده از دستگاه های صافکاری لیزری دو فایده اصلی برای صافکار خودرو و همچنین مالک خودرو دارد:

فایده اول استفاده از دستگاه های صافکاری لیزری صرفه جویی در زمان و انرژی می باشد. به دلیل استفاده از اشعه لیزر در این دستگاه ها در کمترین زمان ممکن بهترین و مناسب ترین دما برای صافکاری را ایجاد می کند. در این شرایط هم در زمان صافکاری صرفه جویی می شود و از طرفی هم کیفیت صافکاری بالا می رود.

فایده دوم این است که بعد از صافکاری هیچ اثری از صافکاری باقی نمی ماند و جوری رنگ خودرو را به بدنه می چسباند و تثبیت می کند که با هیچ روشی نمی توان متوجه صافکاری در آن نقطه از بدنه خودرو شد.

چه زمانی از روش لیزری استفاده می شود؟

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم، صافکاری لیزری یکی از روش های صافکاری بدون رنگ می باشد. از طرفی هم می دانیم زمانی از روش صافکاری بدون رنگ استفاده می شود که در هنگام تصادف رنگ بدنه خودرو آسیب ندیده باشد و یا ضربه به طوری وارد شده باشد که رنگ خودرو شکننده شده باشد. در نتیجه زمانی از صافکاری لیزری استفاده می شود که در هنگام تصادف رنگ بدنه خودرو آسیب نبیند و فقط تو رفتگی ایجاد شده باشد.

دستگاه هات باکس

از این دستگاه معمولا برای فرم نمون قسمت هایی از بدنه خودرو که بصورت نقطه ای و یا به اصطلاح دچار تگرگ خوردگی شده است و بر روی قسمت های دوبل قراردارد استفاده میشود. این دستگاه با استفاده از نیروی الکترو مغناطیس سطح آسیب دیده را به حالت اولیه خود باز می گرداند.

دستگاه مکش

از این ابزار معمولا جهت فرم کردن قسمت آسیب دیده استفاده میگردد و نحوه صافکاری با استفاده از دستگاه مکش، ایجاد کردن مکش و فشرده نمودن هوا به طرف خارج بدنه ماشین می باشد، که امکان تنظیم فشار هوا نیز وجود دارد. به این صورت دستگاه مکش یا همان ساکشن، لایه آسیب دیده بدنه را به صورت کاملا طبیعی به جای اول خود برمی گرداند. البته این پایان ماجرا نیست، معمولا نیاز است صافکار ماهر با انجام برخی عملیات چکش کاری دستی، خودرو را آماده ورود به مرحله بعدی صافکاری مدرن نماید.

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری با دستگاه مکش یکی از روشهای صافکاری است که به آن دستگاه مکنده نیز گفته می شود. این روش بیشتر برای انجام بهترین صافکاری بدون رنگ در خودروهای لوکس مناسب است. برای استفاده از دستگاه مکش نیاز به تجربه و اصول خاصی می باشد که از عهده هر صافکاری بر نمی آید، یک صافکار کم تجربه ممکن هست آسیب به بدنه خودرو وارد کند، اما در مجموعه کلینیک خودرو اتوصافکار از پرسنل مجرب در این زمینه استفاده می شود.

نحوه کار دستگاه مکش صافکاری

با دستگاه مکش با استفاده از ایجاد مکش و فشرده کردن هوا به سمت خارج بدنه خودرو اتفاق می افتد. دستگاه های مکش پیشرفته دارای قابلیت تنظیم فشار هوا می باشند.

پیستون را به سمت پانل بدنه که در آن فرورفتگی قرار دارد فشار دهید.

پیستون را به عقب بکشید، مطمئن شوید که نشتی خلاء وجود ندارد.

این روند را چند بار تکرار کنید تا فرورفتگی بیرون بیاید.

این روش برای از بین بردن فرورفتگی هایی که در بدنه ی خودرو ایجاد می شوند و شامل موارد زیر هستند بهترین گزینه است:

  • فرورفتگی در پانل های بزرگ بدنه تخت.
  • فرورفتگی هایی که فرورفتگی ایجاد می کنند.
  • فرورفتگی هایی که به رنگ خودرو آسیبی وارد نکرده است.

هشدارها برای این روش :

مطمئن شوید که پیستون تمیز است. اگر پیستون نشتی داشته باشد، ممکن است کار نکند. هنگام عقب کشیدن پیستون مراقب باشید.

صافکاری خودرو در مرکز ایلام پلاس با توجه به اهمیت سلامت بدنه ی خودر وبه کمک دستگاه های به روز در این حوزه و توسط افراد متخصص و خبره انجام می شود.

قیمت صافکاری با دستگاه مكش و ساكشن

با توجه به اینکه این دستگاه ها گران قیمت می باشند هزینه های استفاده از آن هم به مراتب بالا تر می رود اما نسبت به سایر روش ها به صرفه تر است. این روش برای صافکاری خودرو های لوكس هم به كار می رود و می تواند قر شدگی های بیش از حد آنها را نیز ترمیم كند. اگر میخواهید قیمت صافکاری با دستگاه مكش و ساكشن را بدانید باید بگوییم كه تعیین قیمت به عهده صافكار می باشد و با نگاهی کارشناسانه به بدنه اتومبیل شما می تواند متوجه شود كه چه میزان هزینه می برد.

دستگاه نقطه زن

برای انجام صافکاری در بعضی از قسمت های خودرو نیاز می باشد با ایجاد برش در قسمت های دوبل مسیر دسترسی به قسمت آسیب دیده فراهم گردد. اما با استفاده از دستگاه نقطه زن دیگر نیازی به انجام این فرآیند نمی باشد و علاوه بر اینکه ساختار قطعه آسیب دیده حفظ شده کار با سرعت و کیفیت بالاتری انجام میشود.

پیستون را به سمت پانل بدنه که در آن فرورفتگی قرار دارد فشار دهید.

پیستون را به عقب بکشید، مطمئن شوید که نشتی خلاء وجود ندارد. این روند را چند بار تکرار کنید تا فرورفتگی بیرون بیاید.

صافکاری میله ای

در صافکاری میله ای ، میله های صافکاری، با نام اهرم صافکاری یا چوموک کاری شناخته می شوند. با استفاده از این میله، درب، کاپوت، سقف، بدنه خودرو که دارای نقاط دوبل بسیاری هستند بدون نیاز به رنگ صافکاری می شوند.

میله های صافکاری بدون رنگ با نشان اختصاری پی دی آر (PDR) که مخفف کلمه Paintless Dental Remove می باشند نام برده می شوند، دارای شکل های مختلف سر گرد، تخت، نوک تیز، قاشقی یا دم ماهی و اهرمی می باشند. مجموعه اتوصافکار در واحد صافکاری مدرن خود تیم حرفه ای و دوره دیده که دارنده گواهینامه های

مجموعه اتوصافکار در واحد صافکاری مدرن خود تیم حرفه ای و دوره دیده که دارنده گواهینامه های بین المللی در این زمینه هستند را دارا می باشد تا نتایج کار رضایت بخشی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

دستگاه صافکاری PDR

در روش صافکاری مدرن ابزارهای متفاوت و کارآمد بسیاری وجود دارد اما صرف استفاده از دستگاه کافی نخواهد بود و داشتن دانش، تخصص و تجربه کافی تیم مجری نتایج رضایت بخش را در بر خواهد داشت و در این صورت می توان گفت دیگر آسیب و یا ناهنجاری بدنه ای که در اثر سوانح و تصادف ایجاد شده است وجود ندارد که امکان بازیابی مجدد آن میسر نباشد.

با نظر به داشتن گواهینامه های بین المللی مجموعه اتوصافکار و با دیدن نمونه کارهای اجرا شده توسط تیم اتو صافکار می توان به صحت موارد فوق پی برد. تا حدی که این تیم ضمانت اجرایی جهت انجام خدمات صافکاری PDR را به تمام مشتریان خود ارائه می نماید. لیسه گیری خودرو یکی دیگر از خدمات اتوصافکار است. برای انجام کلیه کارهای تخصصی خودروی خود صافکاری بدون رنگ

ما در شیوه صافکاری بدون رنگ، به ترمیم قطعات خودرو بدون نقاشی می پردازیم که، این کار در قیمت خرید و فروش خودروی دست دوم بسیار موثر است؛ درحالی که تعویض قطعه آسیب دیده فابریک موجب افت قیمت شدید خودرو می شود. تیم اتو صافکار با کارشناسان خبره جهت جلوگیری از افت قیمت خودرو آماده خدمت رسانی به شما در این موضوع می باشد.

بهترین صافکاری با دستگاه در ایلام

صافکاری های زیادی در ایلام موجود است که خدمات صافکاری ارائه میدهند اما متاسفانه همه این مراکز به صورت تخصصی نمیتوانند ایرادات ماشین تان را رفع کنند و ممکن است بابت صافکاری ماشین هزینه زیادی نیز از شما دریافت کنند اما نتیجه کار چندان جالب نباشد و ماشین تان افت قیمت زیادی پیدا کند.

یک صافکار برای آن که بتواند رضایت مشتریان را جلب کند باید تخصص کافی در استفاده از ابزار صافکاری داشته باشد و بتواند تشخیص درستی در استفاده از روش های مختلف صافکاری داشته باشد.

در صورتی که میزان آسیب بدنه ماشین زیاد باشد نمیتوان از روش های صافکاری بدون رنگ استفاده کرد. به همین دلیل تخصص و حرفه ای بودن صافکار از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای یافتن بهترین صافکاری با دستگاه در ایلام راه های زیادی وجود دارد. شما می توانید به صافکاری های معروف در ایلام مراجعه کنید و با مشاهده نمونه کار ها و بررسی میزان رضایت مشتریان بهترین مرکز صافکاری با دستگاه ایلام را برای دریافت خدمات انتخاب کنید.

یکی از خدماتی که در اتوصافکار ارائه می شود امکان یافتن بهترین و معتبرترین صافکاری ها در ایلام و سایر شهر های ایران است.

شما می توانید با انتخاب منطقه مورد نظر خود لیستی از بهترین مراکز صافکاری معتبر را دریافت کنید.

یکی از انواع روش های صافکاری که در ایلام نیز طرفداران زیادی دارد و به صورت تخصصی انجام می شود صافکاری لیزری می باشد.

در صافکاری با دستگاه لیزر با ایجاد تشعشعات در فلز بدنه خودرو مولکول های بدنه به جنبش درمیایند و با حرکت می توانند در جای درست خود قرار گیرند. به این ترتیب فرورفتگی های بدنه خودرو از بین میروند و می توان بدون ایجاد لک های فرورفتگی خودرو را مانند روز اول تحویل گرفت.

برای یافتن مراکزی که به صورت تخصصی صافکاری با دستگاه انجام میدهند می توانید به صفحه صافکاری لیزری مراجعه کنید و لیستی از بهترین و معتبرترین صافکاری ها در ایلام را دریافت کنید.

صافکاری pdr در ایلام

صافکاری pdr از دیگر روش های صافکاری می باشد که با استفاده از ابزار خاصی انجام می شود و صافکار فرورفتگی های بدنه خودرو را از بین میبرد. در صافکاری پی دی ار از میله های خاصی برای رفع فرورفتگی ها استفاده می شود. استفاده از این میله ها نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد و از عهده هر صافکاری برنمیاید. به همین دلیل شما باید مرکز صافکاری در ایلام پیدا کنید که خدمات صافکاری pdr در ایلام را به صورت تخصصی و تضمینی به شما ارائه دهد.

مراکز زیادی در ایلام خدمات صافکاری pdr در ایلام ارائه میدهند اما اگر میخواهید از نتیجه کار اطمینان داشته باشید بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و توانسته باشد رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کند.

تیم اتوصافکار با اعمال فیلتر های فنی و تخصصی زیادی در میان صافکاری های پی دی ار که در ایلام موجود است توانسته است لیست بهترین صافکاری های pdr در ایلام را ارائه دهد.

شما می توانید با مراجعه به صفحه صافکاری پی دی ار لیستی از نزدیک ترین و تخصصی ترین مرکز صافکاری pdr را در هر منطقه از ایلام و ایران را دریافت کنید.

هزینه صافکاری در ایلام

عوامل مختلفی بر تعیین هزینه صافکاری در ایلام تاثیرگذار هستند که از آن ها می توان به تخصص صافکار، منطقه مرکز صافکاری، ابزار و تجهیزات مورد استفاده، میزان آسیب بدنه ماشین، زمان مورد نیاز برای رفع ایرادات بدنه ماشین و روش مورد استفاده برای رفع ایرادات و فرورفتگی های ماشین اشاره کرد.

هزینه صافکاری در ایلام در مناطقی که تیم اتوصافکار به شما معرفی می کند بسیار مناسب و منصفانه بوده و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که در برابر هزینه دریافتی باکیفیت ترین خدمات به شما ارائه می شود.

نرخ دقیقی برای قیمت صافکار در ایلام نمیتوان ارائه داد چون به عوامل مختلفی بستگی دارد اما شما می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه صافکاری در ایلام می توانید تصویری از ماشین تان برای همکاران ما ارسال کنید تا پس از بررسی های لازم حدود قیمت صافکاری تخصصی در ایلام را در مراکز معرفی شده به اطلاع شما برسانند.

صافکاری مغناطیسی در ایلام

یکی از روش هایی که برای  رفع فرورفتگی ها و قرشدگی های ماشین استفاده می شود استفاده از ابزار مغناطیسی می باشد. با استفاده از ابزار صافکاری مغناطیسی مولکول های بدنه خودرو مورد تهاجم اشعه قرار می گیرند و به جنبش در میایند. بهترین صافکار می تواند از این امواج برای هدایت مولکول ها در بخش های آسیب دیده بهره ببرد و به این ترتیب  آسیب های وارده به ماشین را رفع کند.

صافکاری مغناطیسی در ایلام در همه مراکز انجام نمی شود زیرا این کار نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد و همچنین هزینه دستگاه صافکاری مغناطیسی بالاست. به همین دلیل می توان گفت افرادی که از این روش استفاده میکنند تخصص کافی در این زمینه دارند و شما می توانید نتیجه باکیفیتی را از آن ها انتظار داشته باشید.

صافکاری مغناطیسی بیشتر در مراکز مورد تایید اتوصافکار ارائه می شود و اگر می خواهید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید بهتر است یکی از نزدیک ترین مراکز معرفی شده در این سایت را برای دریافت خدمات انتخاب کنید.

با مراجعه به صفحه صافکاری مغناطیسی می توانید لیستی از صافکاری هایی که در ایلام صافکاری با دستگاه مغناطیسی را انجام میدهند دریافت کنید.

بهترین صافکاری با استفاده از لیزر در ایلام

ما در مجموعه اتوصافکارتمام تلاش خود را کرده ایم تا خود را به روز نگه دارد و با استفاده از بهترین و به روز ترین روش های روز دنیا، بهترین کیفیت را ارائه دهیم. تعمیرگاه اتوصافکارجز اولین تعمیرگاه هایی می باشد که با استفاده از صافکاری لیزری توانستند رضایت مشتریان خود را کسب کند. با استفاده از به روز ترین تجهیزات توانسته ایم بهترین تعمیرگاه تخصصی خودرو را در اختیار شما قرار دهیم.

هزینه صافکاری با روش لیزری

هزینه صافکاری لیزری وابستگی شدید به قیمت و تکنولوژی دستگاه صافکاری لیزری می باشد. زیرا دستگاه های صافکاری لیزری انواع مختلفی دارد. هر کدام از این دستگاه ها قابلیت های متفاوتی دارد. در نتیجه با توجه به این قابلیت ها قیمت دستگاه متفاوت می باشد و همچنین این امکانات باعث افزایش قیمت صافکاری می باشد.

بهترین صافکار در ایلام

در ایلام صافکاری های زیادی موجود هستند که همه ادعا میکنند از حضور بهترین صافکار در ایلام بهره مند هستند اما در واقع این گونه نیست. برای آن که بتوانید تشخیص دهید به مرکزی که مراجعه می کنید از حضور بهترین صافکارها در ایلام بهره مند است می توانید نمونه کار ها و میزان رضایت مشتریان آن مرکز را بررسی کنید.

بهترین صافکار در ایلام توانایی کار با ابزار های مختلف پیشرفته صافکاری را دارد و میتواند بهترین نتیجه را به شما ارائه دهد.

در واقع بهترین صافکار متخصص در ایلام دانش خود را به روز میکند و از انواع روش های صافکاری برای رفع فرورفتگی های بدنه خودرو استفاده میکند.

به این ترتیب مشتریانی که به او مراجعه میکنند در کمترین زمان می توانند خودرو خود را مانند روز اول تحویل بگیرند و همین امر سبب جلب رضایت مشتریان می شود.

برای آن که بتوانید ماشین تان را با خیالی آسوده به بهترین صافکار در ایلام بسپارید می توانید از سایت اتوصافکار به نشانی  کمک بگیرید. با مراجعه به این سایت میتوانید لیستی از صافکاری های معتبر در منطقه مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید و با توجه به شرایط خود به یکی از این مراکز مراجعه کنید.

منابع:

منبع: صافکاری با دستگاه در شهریار

منبع: بهترین صافکاری غرب تهران

منبع:  صافکاری بدون رنگ دوبل

منبع: بهترین صافکاری قم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا