دسته‌بندی نشده

علت باد گرم کولر گازی

باد گرم کولر گازی

هدف ما از نوشتن این مقاله این است شمارا با کولر گازی که چرا باد گرم میدهد یا علت خنک نکردن کولر گازی و…..، پس لطفا با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

تا بحال احساس کرده اید که بعد از مدتی کولر گازی شما به خوبی کار نمیکند و فضا اتاق شمارا به خوبی خنک نمیکند و باد گرم میزند حتما اول چیزی که به ذهنتان میرسد که کولر گازی شما به گازی شما به شارژ و سرویس کامل احتیاج دارد، هزارو یک دیل مختلف برای این سوال که چرا کولر گازی باد گرم میدهد یا چرا خنک نمی کند، میخواهیم با هم این موضوع را برسی کنیم پس با ما همراه باشید.

تعمیر کولرگازی در بهترین شرکت تعمیرات کولر گازی در تهران.

ما دلایلی داریم برای اینکه باد گرم کولر گازی درچه اثری صورت میگیرد؟

در صورتی که کولر گازی شما نیاز به تعمیرات دارد می توانید از صحفه تعمیر کولر گازی با خدمات تهران سریس کار در حوزه تعمیرات کولر گازی دیدن فرمایید.

نصب کولرگازی توسط بهترین نصاب کولر گازی در تهران.

دلیل اول: نداشتن برنامه دقیق برای نگهداری و سرویس کولرگازی

اولین جواب ما برای علت باد گرم کولر گازی، نداشتن برنامه دقیق و منظم سالیانه برای برسی و سرویس کولر گازی شما است، بعضی از افراد فکر میکنند پس از اتمام نصب کولر گازی همیشه میتوان بدون نگرانی و ناراحتی از روی دادن مشکل کولر گازی از آن استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر پکیج در غرب تهران توسط شرکت فنی و مهندسی Digihang 724 تنها نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج و رادیاتور در غرب تهران با احتساب قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر انجام می شود.

اما باید آگاه باشید که اولویت اول در کارکرد بهینه این کولرها برای یک برنامه کامل سالیانه برای نگهداری وسرویس آنها میباشد، نداشتن برنامه برای بازدید سرویس دوره ای کولر گازی باعث می شود.

پیشنهاد ویژه » تعمیر فن کویل در تهران توسط بهترین تعمیرکار فن کویل با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

ازی دیگر دلایل باد گرم کولر گازی می توان به وجود گرد و غبار بر روی تجهیزاتی مانند، مکانیکی و الکترونیکی کولر بنشیند باعث میشود هم باد گرم تولید کند و سرعت و عملکرد دستگاه را پایین بیاورد.

دلیل دوم :گرفتگی فیلتر هوا درون دستگاه

کثیفی فیلتر کولرگازی میتواند یکی دیگر از علت باد گرم کولر گازی باشد.

از جمله علل اصلی باد گرم کولرگازی این است که انواع ذرات معلق گرد و خاک در هوا موجود میباشد وبه فیلتر هوا کولر گازی چسبیده و باعث کثیفی میشود، همین موضوع باعث میشود تا فن کویل های خنک کننده جریان های هوا برفک بزند و به مرور زمان باعث مسدود شدن بیشتر هوا و باد گرم دادن کولر گازی میشود، برای رفع این مشکل میتوانید سریع فیلتر کولر گازی خود را تعویض کنیدو دستگاه خود را میتوانید با محلول آب و سرکه و یا محلول مایع و با برس بشویید.

برگزاری دوره آموزش تعمیر و نصب کولر گازی در تهران توسط بهترین آموزشگاه تعمیرات و سرویس کولر گازی و اسپیلت

چرا کولر گازی باد گرم میزند

چرا کولر گازی باد گرم میزند و علت خنک نکردن و باد گرم کولر گازی چیست؟

سرویس کولرگازی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط بهترین سرویسکار کولرگازی

باید بدانید در جواب سوال چرا کولر گازی باد گرم میزند این مورد صحت دارد که، امروزه اکثر مردم درخانه هایشان از کولرگازی استفاده میکنند، به دلیل اینکه کولرهای گازی امروزه جزو محبوب ترین سیستم های خنک کننده جهان هستند که استقبال زیادی دارند و بسیاری از مردم در تابستان از آن استفاده میکند برخلاف اینکه اکثر مردم از کولر گازی انتظار خنک کردن دارد ولی برخلاف انتظار بعضی از مردم باد گرم میزند و محیط را خنک نمیکند،اینکه باد گرم زدن کولر گازی یک چیز عادیست سخت در اشتباه هستید باد گرم زدن کولر گازی یک چیز غیر طبیعی می باشد و این نشانه خوبی نیست بلکه نشان دهنده معیوب بودن یکی از قطعات کولرگازی میباشد که نیاز به عیب یابی یا تعمیر را دارد.

شارژ گاز کولرگازی یکی از اعمالی است که می بایست در دوره های مشخص که البته به میزان استفاده شما از دستگاه کولرگازی بر میگردد انجام شود.

علت باد گرم زدن کولر گازی یکی از اصلی ترین عیب های این دستگاه است که معمولاً در فصل تابستان این مشکل به وجود می آید. چه درصدی از کسانی که از کولر گازی استفاده می کنند با آن مواجه خواهند شد که عوامل گوناگونی برای به وجود آمدن این عیب دارد. قصد ما از نوشتن این مقاله این بود که شما را به طور کامل راهنمایی کنیم که دچار مشکل نشوید.

تعمیر کولرگازی پنجره ای به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای و بدون عیب و نقص برای شما انجام می دهند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر با باد گرم کولر گازی مواجه شده اید ابتدا در مرحله اول ریموت دستگاه را چک کنید و از روی حالت کول بودن دستگاه اطمینان داشته باشید.

تعمیر کولر گازی سامسونگ ، توسط شرکت خدماتی دی جی هنگ 724 نمایندگی رسمی تعمیرات و نصب و راه اندازی کولر گازی سامسونگ در تهران با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به شما مشتریان عزیز ارائه می شود

اگر از این موضوع اطمینان کامل داشتید، سپس کولر گازی خود را خاموش نموده و موارد زیر را یکی بررسی نمایید. اگر شما در زمینه تعمیرات کولر گازی و عیب یابی تخصصی ندارید می توانید با شرکت میتوان با شرکت تهران سرویس تماس حاصل فرمایید همکاران ما شما را در این زمینه همراهی کنند و متخصص مربوطه را به محل اعزام کنند زیر را پیشنهاد می‌کنیم که این کار را انفرادی انجام ندهید زیرا باعث سوختگی بعضی از قطعات می‌شود و خسارت مالی زیادی را برای شما فراهم می کند.

تعمیر کولرگازی هایسنس در تهران ، سرویس و تعمیر کولر گازی هایسنس ۹۰۰۰ توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی هایسنس، و با قیمت مناسب و گارانتی معتبر تعمیر کولرگازی هایسنس و اسپیلت هایسنس در مناطق مختلف شهر تهران انجام می شود.

معمولاً اصلی ترین علت باد گرم زدن کولر گازی عدم سرویس پنل خارجی کولر گازی می باشد.

کولر گازی هم مانند هر وسیله دیگری به برق و سرویس نگهدارنده نیاز دارد میتونم بگم که یکی از اصلی ترین مشکل باد گرم کولر گازی عدم سرویس هم این پنل می باشد معمولاً هنگامی که گرد و غبار بر روی تجهیزات الکترونیکی کولر و مکانیکی آن بنشیند باعث می شود کلا دقت این دستگاه را پایین بیاورد باعث تولید باد گرم شود بهتر است معمولاً به صورت دوره ای مداوم در اوایل فصل بهار و تابستان به شستشوی سرویس پنل خارجی یا همان کندانسور بپردازیم تا مجبور نشویم در یک روز بسیار گرم تابستانی به علت باد گرم کولر گازی در گرمای تابستان بمانیم تعمیرکار کولر گازی بیاید.

تعمیر کولر گازی اجنرال و نمایندگی کولر گازی جنرال مکس بر عهده شرکت فنی و مهندسی دی جی هنگ 724 می باشد، تعمیر کولر گازی جنرال با قیمت مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود.

دیگر از علت های باد گرم کولر گازی این است که شاید سوراخهای فیلتر پنل داخلی کولر گازی مسدود شده باشد یا بر اثر گرد و غبار کیپ شده باشد. به همین دلیل کولر گازی مسیر خروجی نداشته و باد گر تولید می کند و جریان هوا نسبت به قبل گرم تر و ضعیف تر می شود یکی دیگر از راه هایی که می توانید خودتان انجام دهید این است که تا قبل از این که با تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید می‌توانید به فیلتر های کولر گازی یک نگاهی بندازید چون میتواند کثیف شده باشد آن را کاملا بشویید شاید مشکل شما حل شود بعد از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری شود.

تعمیر کولر گازی بوش ، و همچنین احتساب قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط تعمیرکار کولر گازی بوش که برای شما مشتریان محاسبه می شود.

یکی از اصلی‌ترین دلایل باد گرم کولر گازی این است که کولر خود را سرویس نکردید و معمولاً کولر گازی باید مرتباً سرویس شود تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد اگر برای کولر گازی خود وقت نمی گذارید بدانید که این مسئله می‌تواند مشکل ساز باشد برای جلوگیری از گرم شدن کولر و باد گرم کولر گازی به صورت مداوم کولر گازی خود را سرویس کنید.

تعمیر کولر گازی توشیبا در تهران ، تعمیرات تخصصی کلیه قطعات کولر گازی توشیبا را به وسیله تعمیرکاران متخصصص و حرفه ای انجام می دهد.

اگر به کولر گازی خود اهمیت ندهید می‌تواند باعث سوختن یا موتور یا حتی کمپرسور شود پس پیشنهاد ما به شما این است که کولر خود را به صورت مداوم سرویس کنید تا از سوختن موتور و و باد گرم جلوگیری کنید زیرا تا هزینه اضافی برای شما برندارد‌.

تعمیر کولر گازی پاناسونیک را با ارائه خدماتی همچون گارانتی تعمیرات کولر گازی پاناسونیک ، تعمیرات تخصصی و عیب یابی اصولی کولر گازی پاناسونیک توسط تعمیر کار حرفه ای و دوره دیده کولر گازی ، و دریافت هزینه مناسب از مشتری، مطابق با تعرفه اتحادیه تعمیرکاران کولر گازی و اسپیلت در تهران برای مشتریان خود انجام می دهد.

یکی دیگر از علت باد گرم زدن کولر می‌تواند به تمام شدن گاز دستگاه اشاره شود اگر گاز دستگاه تمام شود کمپرسور قادر به خنک کردن محیط اطراف می باشد و این مسئله باعث می شود کولر گازی باد گرم منتشر کند با شارژ کردن سالیانه گازمی‌توانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی ، باید حتما توسط یک تعمیرکار خبره کولر گازی میتسوبیشی انجام شود، تا هم انجام تعمیرات و سرویس کولر گازی میتسوبیشی به صورت حرفه ای و استاندارد انجام شود، و همچنین شما با مراجعه به نمایندگی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در تهران هزینه کمتری را بابت سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی پرداخت نمایید.

ممنون سایر دلایل گرمای باد کولر گازی مثل هرز شدن پروانه اپراتور یا حتی پاره شدن تسمه پروانه یا می تواند خرابی اورلود یا خرابی استارت باشد …..، چه می تواند سایر دلایل برای گرمای باد کولر گازی باشد برای تعمیر و چکاب کامل کولر خود می‌توانید افراد دارای تخصص در این زمینه مراجعه کنید که پیشنهاد ما به شما شرکت تهران سرویس می باشد برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید وب سایت تهران سرویس مراجعه نمایید.

هواگیری کولرگازی بدون وکیوم موردی است که به هیچ عنوان توصیه نمی شود برای هواگیری کولر گازی انجام شود، چرا که شما برای انجام عملیات هواگیری کولرگازی باید حتما از دستگاه وکیوم استفاده کنید.

علت خنک نکردن کولر گازی

علت خنک نکردن کولر گازی این است که اگر شما کولر گازی را مدت زیادی است که خریداری کردید و به دنبال این هستید که چرا کولر گازی شما هوا را خنک نمی‌کند و باد گرم منتشر می کند در این باره توضیح خواهیم داد باما تا آخرین مقاله همراه باشید و دلایل خون کردن کولر گازی را بدانید با تشکر.

ارور کولر گازی ایستاده تراست ، در این مقاله قصد داریم مهمترین ارورها و کد خطاهای انواع کولر گازی و چیلر را بررسی کنیم، در ابتدا به سراغ کولرگازی تراست.

همانطور که در بالا توضیح دادیم خنک نکردن کولر گازی می تواند به چند دلایلی باشد.

تمیزکاری دیر به دیر و سرویس سالانه کولر گازی، خراب شدن یا مسدود شدن فیلتر کولر گازی، خرابی و سوختن فن کولر گازی ،اتمام کمبود گاز، خرابی کمپرسور، خرابی خروجی ورودی ،هوا گیری ،مشکلات اورلورد، عیب در ترموستات می تواند علت خنک نکردن کولر گازی باشد کولر گازی باد گرم منتشر می کند.

جزوه آموزشی تعمیر و عیب یابی کولرگازی ، اگر قصد تعمیر کولرگازی خود در خانه و بدون پرداخت هزینه را دارید می توانید در همینجا جزوه آموزشی تعمیر و عیب یابی کولرگازی خود را دانلود و مطالعه کنید.

دلیل سرد نکردن کولر گازی علتی است که امروزه همه به دنبال آن هستند چند دلیل سرد نکردن کولر گازی:

محل نامناسب قرار گرفتن کندانسور، مشکل گاز، مشکل خازن، گرفتگی در کویل کندانسور، کثیف بودن فیلتر های اپراتور، انتخاب وضعیت نامناسب نسبت به مکان، عمر زیاد کولر گازی می باشد که دلیل سرد نکردن کولر گازی میباشد که از خود باد گرم تولید می کند.

تعمیر لوازم خانگی توسط بهترین تعمیرکار لوازم خانگی و برقی در تهران.

کاهش سرمایش کولر گازی

یکی از اصلی ترین دلایل کاهش سرمایش کولر گازی و همچنین خنک نکردن آن این است که گاز موجود در کمپرسور کولر گازی نشتی دارد یا باید دوباره شارژ شود.

پیشنهاد ویژه » نمونه کار نصب کولرگازی را می توانید با مراجعه به لینک مربوطه مشاهده نمایید.

کاهش سرمایش کولر گازی دوباره یکی از دلایل باد گرم زدن کولر گازی می باشد که به صورت آسان یک واکنش شیمیایی در سیستم کولر گازی شما به وجود می آید که باعث خنک کننده هوا می شود اگر خنک کنندگی آن پایین بیاید به این معنی است که کولر شما مشکل پیدا کرده و ۹۰ درصد خنکی هوا را کاهش داده و باعث نشت گاز از کولر گازی شما می شود.

پیشنهاد ویژه » تعمیر آبسردکن در تهران ، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط تعمیرکاران  آبسردکن شرکت دی جی هنگ به صورت تخصصی انجام می شود.

در اولین فرصت شما باید به یک متخصص کولر گازی مراجعه کنید تا از نشتی گاز کولر گازی شما جلوگیری کند.
توجه داشته باشید اگر فن بیرونی به خوبی کار نکند نمی‌تواند سرمای مناسبی به منزل شما بدهد آیا ممکن است مشکل خرابی از برد الکترونیکی کولر گازی شما باشد معمولاً خرابی برد فرمان یا همان مدار الکتریکی دستگاه که در صورت بروز مشکل برای این قسمت امکان به وجود آمدن هر مشکل از جمله خاموش شدن کولر گازی یا باد گرم دادن یا طبق برنامه نبودن دستگاه بشود.
باید با تعمیرکار مشکل خود را درمیان بگذارید.

پیشنهاد ویژه » نمایندگی تعمیر ماکروفر در تهران ، شرکت خدماتی خدماتی دی جی هنگ 724 ، با استفاده از بهترین تعمیرکاران ماکروفر ، تعمیرات مدل های مختلف ماکروفر ، و ماکروویو را به صورت تخصصی برای شما انجام می دهد.

شما باید مراقب کابل های سیم کشی خود باشید زیرا ممکن است که آمپر کولر شما بالا بوده به همین دلیل ممکن است گاهی کولر خاموش روشن بشود که این یعنی مشکل از سیم پیچی کولر گازی شما هست وباید سیم کشی عوض شود و سیم کشی معیوب احتمال آتش سوزی زیادی دارد یکی دیگر از مشکلات کولرگازی این است که معمولاً از پنل داخلی آن می‌کند و باعث رطوبت می شود به همین دلیل رطوبت به فن کولر گازی میخورد و باعث باد گرم می شود و خسارت دیگری را به وجود می‌آید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر یخچال توسط نمایندگی اصلی تعمیرات انواع مدل های مختلف یخچال در تهران ، یعنی شرکت فنی و مهندسی و خدماتی digihang724 ، انجام می شود.

از جمله یا خراب شدن گچ دیوار و کاغذ دیواری خراب شدن فرش می شود پس این نکات را رعایت فرمایید در صورت عدم رفع مشکل با کارشناسان شرکت تهران سرویس تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی شود.

پیشنهاد ویژه » تعمیر چیلر توسط تعمیرکاران باتجربه و و حرفه ای شرکت فنی و مهندسی digihang724، با ارائه ضمانت نامه تعمیرات و سرویس انواع چیلر های تراکمی ، جذبی و مینی چیلر به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

علت خنک نکردن و باد گرم کولر گازی پنچره ای چیست؟

علت کمک نکردن و باد گرم کولر گازی در اولین قدم این است که ریموت کنترل خود را چک کنید و مطمئن شوید که دستگاه شما راحت باد خنک تنظیم شده است این امکان وجود دارد که بر اثر یک اشتباه تغییر کرده است اگر شما در ساختمان ایا مجتمع محل سکونت شما از سیستم های متصل به هم استفاده می شود مطمئن باشید که تنظیمات سیستم مرکزی تغییر نکرده است معمولاً این سهم ها چند بازی را به هم متصل می کند و ممکن است به هر حال تغییر یک کنید از سرمایشی گرمایشی حالت هم یونیتهای متصل هم تغییر کند.

پیشنهاد ویژه » تعمیر لوازم خانگی پارس خزر، توسط بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر ، و همچنین با ارائه ضمانت نامه معتبر 5 ساله انجام می شود.

همانطور که در بالا خواندید همه دستگاه‌های برنامه‌های از جمله مکانیکی برای داشتن بالاترین زمان کاری به سرویس دوره ای و مداوم و منظم نیاز دارند رند کولرهای گازی هم باید سرویس مداوم و دوره داشته باشند اگر از آخرین باری که کولر خود را سرویس کرده اید مدت زیادی گذاشته است بهتر است با یک تعمیرکار تماس بگیرید پیشنهاد ما شرکت تهران سرویس می باشد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر ماشین ظرفشویی ، تعمیرات و سرویس انواع مدل های ماشین ظرفشویی از جمله ماشین ظرفشویی پاکشوما ، ماشین ظرفشویی LG، ماشین ظرفشویی سامسونگ، ماشین ظرفشویی میدیا و دیگر مدل ها با قیمت مناسب و گارانتی معتبر توسط بهترین تعمیرکار ماشین ظرفشویی انجام می شود.

یکی دیگر از مشکلات کولر گازی پنجره ای این است که لوله کنترل هوا شکسته یا آسیب دیده باشد به همین دلیل ممکن است ورودی هوا مسدود یا محدود شده باشد که باد گرمی را به داخل ساختمان می فرستد.

تعمیر جارو برقی توسط تعمیرکاران شرکت خدماتی دی جی هنگ 724 با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر به مدت 5 سال به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

کاهش سرمایش کولر گازی

یکی از اصلی ترین دلایل کاهش سرمایش کولر گازی و همچنین خنک نکردن آن این است که گاز موجود در کمپرسور کولر گازی نشتی دارد یا باید دوباره شارژ شود.

پیشنهاد ویژه » تعمیر ماشین لباسشویی ، توسط شرکت خدماتی Digihang 724 ، با استفاده از بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی در تهران

کاهش سرمایش کولر گازی دوباره یکی از دلایل باد گرم زدن کولر گازی می باشد که به صورت آسان یک واکنش شیمیایی در سیستم کولر گازی شما به وجود می آید که باعث خنک کننده هوا می شود اگر خنک کنندگی آن پایین بیاید به این معنی است که کولر شما مشکل پیدا کرده و ۹۰ درصد خنکی هوا را کاهش داده و باعث نشت گاز از کولر گازی شما می شود.

پیشنهاد ویژه » خرید لوازم برقی پارس خزر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

در اولین فرصت شما باید به یک متخصص کولر گازی مراجعه کنید تا از نشتی گاز کولر گازی شما جلوگیری کند.
توجه داشته باشید اگر فن بیرونی به خوبی کار نکند نمی‌تواند سرمای مناسبی به منزل شما بدهد آیا ممکن است مشکل خرابی از برد الکترونیکی کولر گازی شما باشد معمولاً خرابی برد فرمان یا همان مدار الکتریکی دستگاه که در صورت بروز مشکل برای این قسمت امکان به وجود آمدن هر مشکل از جمله خاموش شدن کولر گازی یا باد گرم دادن یا طبق برنامه نبودن دستگاه بشود.
باید با تعمیرکار مشکل خود را درمیان بگذارید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر داکت اسپیلت غرب تهران ، توسط نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس داکت اسپیلت در شعبه مرکزی غرب تهران با گرانتی معتبر و قیمت مناسب انجام می شود.

شما باید مراقب کابل های سیم کشی خود باشید زیرا ممکن است که آمپر کولر شما بالا بوده به همین دلیل ممکن است گاهی کولر خاموش روشن بشود که این یعنی مشکل از سیم پیچی کولر گازی شما هست وباید سیم کشی عوض شود و سیم کشی معیوب احتمال آتش سوزی زیادی دارد یکی دیگر از مشکلات کولرگازی این است که معمولاً از پنل داخلی آن می‌کند و باعث رطوبت می شود به همین دلیل رطوبت به فن کولر گازی میخورد و باعث باد گرم می شود و خسارت دیگری را به وجود می‌آید.

از جمله یا خراب شدن گچ دیوار و کاغذ دیواری خراب شدن فرش می شود پس این نکات را رعایت فرمایید در صورت عدم رفع مشکل با کارشناسان شرکت تهران سرویس تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی شود.

علت خنک نکردن و باد گرم کولر گازی پنچره ای چیست؟

علت کمک نکردن و باد گرم کولر گازی در اولین قدم این است که ریموت کنترل خود را چک کنید و مطمئن شوید که دستگاه شما راحت باد خنک تنظیم شده است این امکان وجود دارد که بر اثر یک اشتباه تغییر کرده است اگر شما در ساختمان ایا مجتمع محل سکونت شما از سیستم های متصل به هم استفاده می شود مطمئن باشید که تنظیمات سیستم مرکزی تغییر نکرده است معمولاً این سهم ها چند بازی را به هم متصل می کند و ممکن است به هر حال تغییر یک کنید از سرمایشی گرمایشی حالت هم یونیتهای متصل هم تغییر کند.

همانطور که در بالا خواندید همه دستگاه‌های برنامه‌های از جمله مکانیکی برای داشتن بالاترین زمان کاری به سرویس دوره ای و مداوم و منظم نیاز دارند رند کولرهای گازی هم باید سرویس مداوم و دوره داشته باشند اگر از آخرین باری که کولر خود را سرویس کرده اید مدت زیادی گذاشته است بهتر است با یک تعمیرکار تماس بگیرید پیشنهاد ما شرکت تهران سرویس می باشد.

یکی دیگر از مشکلات کولر گازی پنجره ای این است که لوله کنترل هوا شکسته یا آسیب دیده باشد به همین دلیل ممکن است ورودی هوا مسدود یا محدود شده باشد که باد گرمی را به داخل ساختمان می فرستد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا