گاوصندوق

مقایسه گاوصندوق های وارداتی با گاوصندوق های ایرانی

گاوصندوق های وارداتی، گاوصندوق هایی هستند که در خارج از کشور تولید می شوند، و در بازار گاوصندوق در کنار سایر محصولات، و صندوق های ایرانی به فروش می رسند.

گاوصندوق های وارداتی اغلب ساخت کشور های ژاپن، کره، چین، آمریکا، آلمان، و غیره هستند، که برخی از محصولات آن ها به صورت مستقیم، و برخی دیگر به صورت غیر مستقیم وارد بازار ایران می شوند.

بسیاری از مشتریان هنگام مراجعه به فروشگاه گاوصندوق این سئوال را دارند که در بین محصولات ایرانی و خارجی کدام یک بهتر است، و از نظر هزینه کدام یک مقرون به صرفه تر می باشد.

در پاسخ به این سئوال باید گفت که در حالت کلی نمی شود بگوییم که مثلا همه گاوصندوق های وارداتی و خارجی از صندوق های ایرانی بهتر هستند، و یا برای خرید گاوصندوق ارزان همه گاوصندوق های خاجی قیمت آن ها کمتر از گاوصندوق های ایرانی است.

برای این که شما آگاهی بیشتری نسبت به برخی از گاوصندوق های وارداتی داشته باشید، درادامه این مطلب ما یکسری اطلاعات در مورد چند تا از مهمترین و بهترین برند های گاوصندوق های وارداتی، و گاوصندوق خانگی را که در بازار ایران به فروش می رسد را در اختیار شما قرار می دهیم.

امیدواریم که این اطلاعات بتواند به شما کمک کند تا بهترین محصول را خریداری نمایید، و ار آن استفاده کنید، همچنین لینک دسترسی به برخی از صندوق های ایرانی مانند گاوصندوق سدید و دیگر محصولات ایرانی هم در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید یک مقایسه کلی نسبت به محصولات ایرانی و خارجی داشته باشید.

پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا جزییات این محصولات را با هم بررسی کنیم.

برای مطالعه » گاوصندوق چرخدار

گاوصندوق وارداتی نیکا

گاوصندوق نیکا یکی از محصولات وارداتی است که امروزه در بازار ایران مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده است.

این محصول ساخت کشور کره است، و با گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش در فروشگاه سیف باکس طباطبایی به مشتریان ارائه می شود.

در مورد ویژگی های این محصول باید گفت که دارای قفل کلیدی و رمز مکانیکی و همچنین این رمز دیجیتال می باشد.

البته رمز دیجیتال این محصول مختص به گاوصندوق دیجیتال است، و در صورتی که شما علاقه‌مند خریداری محصولات دیجیتال هستید می توانید نوع دیجیتال این محصول را خریداری کنید.

البته کشورهای آمریکا و چین تایپه هم در زمینه تولید رمز مکانیکی محصولات نیکا فعالیت می کنند.

از مدل های پرفروش صندوقهای نیکا می‌توان به گاوصندوق هتلی اشاره کرد که در بین مدلهای مختلف این محصول بسیار پرفروش می باشد.

برای مطالعه » ویژگی های درب گاوصندوق

گاوصندوق وارداتی آیکو

گاوصندوق آیکو هم که یکی دیگر از محصولات وارداتی است که این محصول ساخت کشور ژاپن است.

به دلیل کیفیت خاص و منحصر به فرد محصولات ژاپنی، این محصول از نظر کیفیت حرف اول را در بازار میزند.

این محصول دارای ساختار بسیار محکمی است و در دمای ۹۴۰ درجه کوره تا یک ساعت نسوز می باشد.

البته در برخی از آزمایشات انجام شده بر روی این محصول تا دمای ۱۰۴۰ درجه هم نسوز است.

از این محصولات می توان در جاهایی مانند بانک ها به عنوان یک گاوصندوق بانکی استفاده کرد.

این محصول در سبک های مختلف اداری، خانگی و هتلی هم عرضه می‌شود.

و علاوه بر داشتن رمز مکانیکی این محصولات با قابلیت گاوصندوق الکترونیکی هم در بازار عرضه می‌شود.

گاوصندوق وارداتی با میل

گاوصندوق بامیل به عنوان یکی دیگر از محصولات ساخت کشور کره جنوبی در کشور ما در بازار ایران عرضه می‌شود.

این محصولات به دو دسته خانگی و اداری تقسیم بندی می شوند و همگی در برابر آتش سوزی، حریق و نگهداری از اسناد مهم و همچنین طلا و جواهر از آنها استفاده می شود.

و بسیاری از طلافروشان هم که به دنبال خرید گاوصندوق طلافروشی هستند از محصولات بامیل استفاده می کنند.

در جاهایی هم که به دنبال استفاده از گاوصندوق آسانسوری و زیر ویترینی هستند می توانند از محصولات بامیل استفاده نمایند.

گاوصندوق وارداتی روستیک

گاوصندوق روستیک که به صورت یک طبقه و رنگ کوره ای در بازار موجود هستند یکی دیگر از محصولات وارداتی هستند که در بازار عرضه می شوند.

این محصولات دارای بدنه تمام فلز به ضخامت ۲ میلیمتر و با روکش رنگ استاتیک ضد زنگ می باشد و مجهز به پنل دیجیتال با قابلیت دریافت رمز کاربری هستند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول دارای رنگ زیبا و طراحی خاص این محصول است.

ولی یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول خاصیت ضد آب بودن آن است که از آن به عنوان یک گاوصندوق واترپروف یا گاوصندوق ضد آب هم استفاده می شود.

برای مطالعه » گاوصندوق استاندارد

گاوصندوق وارداتی لوسل

گاوصندوق لوسل یکی دیگر از محصولات وارداتی است که دارای طراحی خاص و منحصر به فرد می باشد و می توان گفت که از نظر زیبایی این محصول حرف اول را در بازار می زند.

یکی از دیگر از ویژگی های مهم این محصول مربوط به قفل گاوصندوق آن است، که شما می توانید رمز آن را بین ۴ تا ۲۰ رقم تنظیم نمایید.

محصولات لوسل دارای گواهینامه معتبر EURO GRADE است، و برخی دیگر از آن ها دارای گواهی نامه معتبر SP سوئد است.

در مورد ویژگی‌های وزن گاوصندوق این محصول باید گفت که دارای عمق ۸۸ سانتیمتر و ارتفاع ۵۰ سانتیمتر و همچنین عرض ۵۰ سانتیمتر است و وزن آن هم نسبتا سنگین است.

گاوصندوق وارداتی ایگل

گاوصندوق ایگل دیگر از محصولات وارداتی موجود در بازار ایران می باشد که این محصول به دلیل استفاده از اتصالاتی مانند رول بولت و همچنین استفاده از رمز دیجیتالی و همچنین خاصیت اثر انگشتی شناخته شده است‌.

و این محصول به عنوان یک گاوصندوق اثر انگشتی در بازار به فروش می رسد.

از نظر امنیت هم این محصول حرف اول را در بازار می زند و برای امنیت گاوصندوق یکسری فاکتورها در نظر گرفته شده است، و مدل EG این محصول دارای امنیت بسیار بالایی است.

برخی از محصولات ایگل دارای ابعاد کوچکی است که می توان از آن به عنوان گاوصندوق مخفی در زیر زمین یا درون کمد استفاده کرد.

این محصول شباهت بسیار زیادی با گاوصندوق سایروس که تولید ایران است دارد.

پیشنهاد ویژه » خرید گاوصندوق اسلحه با ضمانت نامه معتبر

هر یک از گاوصندوق های وارداتی و گاوصندوق های ایرانی مزایا و معایب مربوط به خود را دارند.

در مورد محصولات ایرانی باید گفت که که از لحاظ قیمت و هزینه قیمت گاوصندوق کاوه، در بازار ایران مناسب و مقرون به صرفه می باشد و همچنین شرکت کاوه هم خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

و همچنین محصولات دیگری مانند گاوصندوق گنجینه هم، از سوی شرکت گنجینه مهر پارس دارای پشتیبانی هستند و تکنسین های این شرکت کار نصب محصول را هم در منزل و محل کار شما برای شما انجام می دهند.

پیشنهاد ما این است که برای اینکه شما بهتر در جریان جزئیات محصولات قرار بگیرید بهتر است که با کارشناسان گاوصندوق در فروشگاه طباطبایی تماس گرفته تا مشاوره لازم را در این زمینه به شما ارائه دهند.

اما می توانید با مراجعه به صفحات مربوط به هریک از محصولات و اطلاعات بیشتری راجع به آن ها کسب نمایید.

البته یک نکته دیگر که در مورد محصولات ایرانی لازم است به آن اشاره کنیم این است که به دلیل اینکه این محصولات نمایندگی های آنها در ایران موجود هستند و خدماتی مانند تعمیرات گاوصندوق هم به مشتریان ارائه می شود و در صورت نیاز مشتری خدمات دیگری مثل حمل گاوصندوق از سوی شرکت مربوطه ارائه می شود.

به عنوان مثال شرکت کاوه که فروشگاه طباطبایی هم نمایندگی رسمی آن در تهران است، تمامی این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

و علاوه بر آن برای مشتریانی که قصد دارند هزینه مقرون به صرفه را برای خرید محصول مورد نظر خود انجام دهند فروشگاوصندوق دست دوم هم در فروشگاه طباطبایی به مشتریان ارائه می شود.

منبع »

گاوصندوق های وارداتی کدامند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا