گاوصندوق

چه وزنی برای گاوصندوق مناسب است

در ادامه این مطلب قصد داریم فاکتورهای مربوط به وزن گاوصندوق و و استانداردهایی که مربوط به وزن انواع گاوصندوق می باشد را مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید طراحی گاوصندوق ها با توجه به کاربردی که دارند ایجاد می‌شود و فاکتورهایی مانند ابعاد و شکل ظاهری و وزن هر گاوصندوق را با توجه به سفارش مشتری و محلی که گاوصندوق مورد نظر قرار است در آن نصب شود ساخته می شود و با توجه به این موارد طبقه بندی گفت صندوق ها صورت می گیرد.

حالا با توجه به مواردی که گفته شد ما نتیجه میگیریم که وزن گاوصندوق تاثیر مستقیمی در طبقه بندی مدل های مختلف گاوصندوق دارد.

به عنوان مثال انواع مختلف گاوصندوق ها مانند گاوصندوق هتلی، که وزن این گاوصندوق ها بین ۱۲ تا ۱۶ کیلوگرم متغیر است،  گاوصندوق خانگی، که وزن گاوصندوق ها بسیار سنگین است و حتی ممکن است چندین نفر هم نتوانند این صندوق‌ها را تکان دهند، البته در مواردی هم این محصولات با وزن سبک تر هم تولید می شوند.

گاوصندوق اداری، وزن این گاوصندوق می‌تواند بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم باشد.

گاوصندوق اسلحه، وزن این محصولات هم می‌تواند بین ۳۰۰ تا ۶۵۰ کیلوگرم باشد.

گاوصندوق آسانسوری، این محصولات که جز محصولات سنگین حساب می‌شوند و وزن آنها می‌تواند بین ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلوگرم باشد.

گاوصندوق بانکی، گاوصندوق های بانک حمل وزن آنها بالغ بر بالای ۱۲۰۰ کیلوگرم می باشد.

گاوصندوق طلا فروشی، گاوصندوق های طلا فروشی مانند باستانی های آسانسوری وزن آنها بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلوگرم می باشد.

تمامی این محصولات هر کدام مدل هایی هستند که با توجه به مکانی که قرار است استفاده شوند و وزن آنها طراحی شده است.

به عنوان مثال شما اگر به گاوصندوق سدید توجه کنید، وزن این محصولات با توجه به مدل های مختلف آن که قرار است در جاهای مختلف استفاده شود تعیین شده است، که این مطئله در مورد گاوصندوق سایروس هم صدق می کند.

انتخاب وزن مناسب برای گاوصندوق همیشه برای مشتریانی که قصد خرید گاوصندوق را دارند جای سوال دارد، به خصوص زمانی که مجبور می‌شوند تمامی احتمالاتی که از تاثیر وزن گاوصندوق روی امنیت دارد را زیر پا بگذارند و سراغ گاوصندوقهای سبک تر بروند.

در ادامه قصد داریم موارد تاثیر گذار بر روی وزن گاوصندوق را مورد بررسی قرار دهیم.

در ساخت گاوصندوق جنس و ضخامت فولاد به کار رفته در طراحی قالب درب و بدنه وزن اولیه گاوصندوق را مشخص می‌کند، اما وزن نهایی گاوصندوق صرفا از فولاد به کار رفته در ساخت گاوصندوق به دست نمی‌آید، بلکه عامل اصلی وزن گاوصندوق ماده‌ای است که بین دو جداره گاوصندوق پر می‌شود.

این ماده می‌تواند از جنس سیمان و بتن باشد یا آلیاژ های مختلفی از فولاد داشته باشد و بسته به اینکه چه ماده ای در دوجداره گاوصندوق  پر می شود، وزن گاوصندوق تعیین می شود.

تقسیم بندی گاوصندوق ها بر اساس وزن گاوصندوق :

اگر بخواهیم گاو صندوق ها را بر اساس وزن آنها تقسیم بندی کنیم باید گفت که بر این اساس می‌توان گاوصندوق ها را به سه گروه سبک، متوسط و سنگین تقسیم‌بندی کرد.

گاوصندوق های سبک بین محدوده ۲۵ تا ۸۰ کیلوگرم می توانند وزن داشته باشند، گروه متوسط بین ۸۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم، و گروه سنگین معمولا وزن آن ها بالای ۱۸۰ کیلوگرم است.

در مورد اینکه چه وزنی می‌تواند برای گاوصندوق ها مناسب باشد باید گفت که با توجه به استفاده از گاوصندوق قرار است انجام شود وزن آن را برای باید در نظر گرفت.

به عنوان مثال گاوصندوق که قرار است در بانک استفاده شود خوب طبیعتا باید در وزن سنگین ساخته شود.

و گاوصندوق که قرار است در قسمتی از کمد در منزل جاساز شود و به عنوان گاوصندوق مخفی از آن استفاده شود طبیعتا دارای وزن سبک باید باشد.

و یا برخی از محصولات که به عنوان گاوصندوق زمینی و یا گاوصندوق دیواری استفاده می‌شوند، معمولا دارای وزن متوسط هستند.

به طور قطع نمی‌توان گفت که وزن گاوصندوق باعث بالا رفتن امنیت آن می‌شود، البته که گاوصندوق هایی با وزن سنگین به گونه هستند که دیگر شخص سارق نمی‌تواند آنها را روی دوش گذاشته و از منزل خارج کند، اما معمولا سارقین حرفه‌ای به دنبال راه‌هایی برای بازگشایی گاوصندوق هستند، و آنها با استفاده از ترفندهایی برای باز کردن قفل گاوصندوق، دارایی ها و اسناد و مدارک شما را به سرقت می برند.

بنابراین نمی توان گفت گرفتن وزن گاو صندوق تضمینی بر بالا رفتن امنیت گاوصندوق می باشد.

و مهمترین چیزی که امنیت یک گاو صندوق را تضمین می کند این است که ما در مسئله امنیت از محصولاتی مانند گاوصندوق دیجیتال و گاوصندوق اثر انگشتی استفاده کنیم.

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در صورتی که در مورد وزن گاو صندوق سوالاتی را دارید می توانید با فروشگاه گاوصندوق کاوه تماس بگیرید، تا همکاران ما راهنمایی های لازم را در این مورد به شما ارائه دهند.

ضمن اینکه این فروشگاه علاوه بر ارائه برند های مختلف گاوصندوق مانند گاوصندوق گنجینه، گاوصندوق نیکا، گاوصندوق بامیل، گاوصندوق آیکو ، گاوصندوق خرم و غیره و حتی فروش گاوصندوق دست دوم خدمات دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

یکی از مهمترین خدمات ارائه خدماتی مثل تعمیر گاوصندوق و حمل گاوصندوق به مشتریان است.

همچنین می توانید در انتهای همین صفحه در بخش نظرات، نظرات خود را پیرامون مقاله وزن گاوصندوق با ما در میان بگذارید.

منبع :

وزن گاوصندوق

https://safekaveh.com/وزن-گاوصندوق/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا