دسته‌بندی نشده

بهترین نوع پکیج در تهران

در این مقاله به کمک تجربیات چند ساله خود توضیحات مفصلی در رابطه با بهترین نوع پکیج خواهیم داد. همچنین در صورت که نیاز به تعمیر پکیج دارید می توانید برای درخواست آنلاین تعمیرکار پکیج و یا دریافت مشاوره تلفنی رایگان به تعمیر پکیج دیواری مراجعه فرمایید.

تعمیر پکیج در غرب تهران با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر توسط نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس، آریستون، گلدیران، ایرفو، و دیگر مدل های پکیج ایرانی و خارجی در غرب تهران.

بهترین نوع پکیج در تهران

اگر کمی دقت کرده باشید خواهید دید که در بازار ایران تمایل خرید پکیج های دیواری به دلیل نیاز به استقلال بیشتر در واحد های مسکونی کوچک، رو به افزایش است و در واقع بهترین نوع پکیج به شمار می آید. در این میان از میان ده ها برند مختلف پکیج در ایران انتخاب بهترین نوع پکیج شاید کمی سخت به نظر برسد.

علت سرد و گرم شدن آب پکیج و راه کار های لازم جهت جلوگیری از کم شدن فشار آب گرم پکیج و سرد و گرم شدن مداوم آب پکیج را بررسی خواهیم کرد.

حال آنکه خیلی ها هم بر سر اینکه بهترین نوع پکیج، پکیج ایرانی است یا پکیج خارجی بحث دارند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت بهترین نوع پکیج کدام است. پکیج ایرانی یا پکیج خارجی. اگر پکیج ایرانی بهتر است بنابراین بهترین مدل پکیج ایرانی کدام است. در ادامه نیز تمامی آپشن هایی که در خرید یک پکیج خوب باید در نظر گرفت را به شما خواهیم گفت.

علت بوی گاز از پکیج موضوعی است که در این مقاله می خواهیم به بررسی آن بپردازیم، ممکن است شما در مدل‌های مختلف پکیج که استفاده می کنید.

پکیج دیواری ایرانی یا خارجی ؟

در حال حاظر نمونه های متفاوتی از پکیج های ایرانی و پکیج های خارجی در بازار موجود است، برای مقایسه آنها موارد بسیاری وجود دارد، حال آنکه اکثر پکیج های خارجی قیمت بیشتری نسبت به پکیج های ایرانی دارند.

هزینه رسوب زدایی پکیج را می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت استعلام نمایید، همکاران ما در شرکت تعمیرات پکیج و رادیاتور به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.

قیمت بالای بهترین نوع پکیج های خارجی به دلیل کیفیت بیشتر آنها می باشد. در ادامه به با توضیحات بیشتر در مورد قطعات به علت های تفاوت قیمت در پکیج ها خواهیم پرداخت.

رفع ارور پکیج ایران رادیاتور موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم ، پکیج ایران رادیاتور یکی از پکیج هایی است که در زمان کار کردن دچار خطا های مختلفی می شود

رفع ارور e91 پکیج ایران رادیاتور ، اولین خطایی است که می‌خواهیم آن را مورد بررسی قرار دهیم.

ارور e81 پکیج ایران رادیاتور

ارور ۴۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور

رفع خطای e51 در پکیج ایران رادیاتور

رفع خطای e2 در پکیج ایران رادیاتور

علت تفاوت قیمت بهترین نوع پکیج های دیواری

مبدل : یکی از متغیر های قیمت در خرید پکیج مبدل ها هستند. در نمونه های ایرانی آن تقریبا چیزی در حدود ۴۵۰ هزار تومان تمام می شود در حالی که در نمونه های خارجی آن اگر واحد آن را به تومان تبدیل کنیم چیزی در حدود ۱ میلیون تومان تمام می شود. البته مبنای این قیمت را به دلیل اینکه در بازار ما به قیمت های مختلف عرضه می شود سایت های خارجی قرار داده ایم.

پمپ : اگر بخواهیم نمونه ی ایرانی پمپ ها را از نظر قیمت برآورد کنیم چیزی در حدود ۲۵۰ هزار تومان تمام می شود. در حالی که در نمونه خارجی آن حتی اگر تعرفه های خارجی را از آن کم کنیم چیزی در حدود ۸۰۰ هزار تومان می باشد که باز هم ارزش بیشتری نسبت به نمونه ی ایرانی آن دارد.

این تفاوت قیمت می تواند نشان دهنده ی کیفیت بیشتر کالاهای درجه ۱ خارجی باشد که در حقیقت کالاهای درجه ۱ خارجی را به جرات  از لحاظ کیفیت تا حدودی از پکیج های ایرانی سر تر هستند و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

ما در نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج تهران سرویس کار تمامی مدل ها و برند های پکیج را تعمیر می کنیم. برای درخواست آنلاین تعمیرکار پکیج و دریافت مشاوره رایگان می توانید به صفحه تعیرات پکیج مراجعه نمایید.

بهترین مدل پکیج های ایرانی کدام است ؟

در بین پکیج های ایرانی رقابت بین پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور می باشد. در حال حاظر نیز این دو برند بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران می باشند، که با تولید انبوه مدل های مختلف پکیج، بازار بسیاری را در ایران به خود اختصاص داده اند.

پکیج بوتان

از محاسن پکیج بوتان، می توان تجربه ی بالای این گروه در تولید با کیفیت تر و خدمات رسانی گسترده تر این مجموعه را نام برد. همچنین تنوع بسیار محصولات دست شما را در انتخاب پکیج دلخواه شما باز خواهد گذاشت.

همچنین در پکیج بوتان از قطعات با کیفیت شرکت های معتبر ایتالیایی استفاده شده و در ادامه به دلیل استفاده از هیدرولیک های ست پلیمری، پکیج بوتان کمی ناخوشایند به نظر می رسد. در واقع تمام محاسن ذکر شده، باعث شده است که قیمت پکیج بوتان در مقایسه با پکیج ایران رادیاتور بالاتر برود که این خود از معایب پکیج بوتان می باشد.

پکیج ایران رادیاتور

اما رقیب پکیج بوتان یعنی همان ایران رادیاتور هم دست کمی از پکیج بوتان ندارد. در پکیج های ایران رادیاتور بالعکس پکیج های بوتان سیستم هیدرولیک از جنس برنج بوده که موجب افزایش طول عمر آن می شود. در این پکیج ها از برد های شرکت معتبر Brahma استفاده شده که موجب بالاتر رفتن کیفیت آن شده.

پکیج ایران رادیاتور دارای سیستم عیب یابی کاملی است که موجب راحتی شما در پیدا کردن و رفع عیب های پکیج می باشد. همچنین پکیج ایران رادیاتور برای خانه های دارای متراژ تا ۳۰۰ متر مربع نیز پکیج با سایز ۳۶ نیز تولید شده است.

پکیج ایساتیس

ناگفته نماند که یکی دیگر از بهترین نوع پکیج های ایرانی پکیج ایساتیس است. در مورد این پکیج در مقاله ای مجزا صحبت خواهد شد. فقط باید بدانید که این محصول تحت لیسانس ایتالیا، با قطعاتی ایتالیایی توسط گروه صنعتی ایساتیس تولید و عرضه می گردد.

بهترین نوع پکیج های خارجی

در بین پکیج های خارجی، بهترین مارک پکیج خارجی را می توان شرکت آریستون دانست. در واقع بهترین مدل پکیج در این رده، مدل کاملا اقتصادی Cares x می باشد. در واقع این مدل، یکی از بهترین مدل های پکیج خارجی از نظر کیفیت و اقتصادی است که کاملا به صرفه می باشد. قطعات تولید شده در این پکیج ها در اروپا تولید شده اند که خود بازگوی کیفیت آن می باشد. مبدل ها از دو جنس آلومینیوم و استیل بوده و پمپ های آنها از تکنولوژی دو سرعته ی اتوماتیک بهره مند هستند.

پکیج دیواری بهتر است یا زمینی ؟

مهم ترین نکته در خرید پکیج و انتخاب مدل زمینی یا دیواری آن در نظر گرفتن شرایط و وضعیت واحد مسکونی تان و بعد اقدام به خرید با توجه با آن شرایط می باشد. همچنین اصلی ترین تفاوت پکیج زمینی و دیواری در مقدار حرارت وارده به آب و گرم کردن آن است که پکیج زمینی در این مورد سر تر از پکیج دیواری می باشد.

دومین تفاوت بین پکیج زمینی و دیواری در  ظرفیت ذخیره ی آب است. پکیج های زمینی به دلیل بزرگ بودن نسبت به پکیج دیواری که ظرفیت ذخیره آب ندارد و آب را در همان لحظه ی خارج شدن گرم می کند، ظرفیت ذخیره ی آب زیادی دارند و آب را گرم نگه می دارند.

و البته سومین تفاوت که در پاراگراف قبل به آن اشاره شد کوچک بودن پکیج های دیواری و بزرگ تر بودن پکیج های زمینی است که این خود مزیتی برای پکیج های دیواری محسوب می شود.

موارد استفاده پکیج های زمینی

 همانطور که گفته شدف پکیج های زمینی حجم بزرگ تری را نسبت به پکیج های دیواری اشغال می کنند. به همین دلیل بیشتر در ساختمان های ویلایی و بزرگ مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرند و البته برای مواقعی که می توان در هزینه صرفه جویی کرد از گرم کردن چند واحد مسکونی از یک پکیج زمینی استفاده می شود.

در مواقعی هم بعضی ها که عادت به استفاده از آب گرم مصرفی بیشتری هستند و یا با توجه به کار خود بیشتر به آب گرم نیاز دارند نیز از پکیج زمینی بیشتر استفاده می کنند.

موارد استفاده ی پکیج های دیواری 

در مواقعی که ساختمان شما کوچک است و در واقع نیازی به آب گرم اضافه ندارید، همچنین آب گرم مصرفی شما ناچیز بوده و یا جای کافی برای پکیج زمینی نیز ندارید توصیه می شود از پکیج دیواری برای صرفه جویی در هزینه های خود استفاده کنید و مبلغ اضافی را برای تهیه ی پکیج های زمینی نپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا