دسته‌بندی نشده

علت بوی گاز از پکیج

علت بوی گاز از پکیج موضوعی است که در این مقاله می خواهیم به بررسی آن بپردازیم، ممکن است شما در مدل‌های مختلف پکیج که استفاده می کنید.

گاهی اوقات بوی گاز را استشمام کنید که این مسئله می‌تواند خطرناک باشد و یا خدای نکرده منجر به گاز گرفتگی افراد در منزل شود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا عواملی که باعث ایجاد بوی گاز از پکیج می شود و همچنین راهکارهایی برای برطرف کردن این مشکل را با هم بررسی کنیم.

پیشنهاد ویژه » تعمیر پکیج توسط نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس انواع پکیج های ایرانی و خارجی

بوی گاز از پکیج

زمانی که شما از پکیج دیواری خود بوی گاز را استشمام می کنید، اولین کاری که باید انجام دهید خاموش کردن پکیج و همچنین بستن کنتور گاز منزل یا ساختمان را باید انجام دهید.

البته باید بدانید که در سیستم های پکیج های نسل جدید یک سیستم هوشمند در این پکیج ها تعبیه شده است که در زمان بروز نشت گاز به صورت اتومات پکیج خاموش می شود و خطری برای منزل شما به وجود نمی‌آید.

پس حتما اگر قصد خرید یک پکیج دیواری را دارید با مشورت با با کارشناسان مربوطه حتماً از سیستم هایی که دارای این قابلیت هوشمند هستند را برای منزل خود انتخاب نمایید.

همچنین شما می توانید با کمک متخصصین تعمیرات و سرویس پکیج های دیواری، ساختمان خود را مجهز به این سیستم هوشمند نمایید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر کولرگازی ، توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی با گارانتی معتبر

چگونه گاز پکیج را قطع کنیم

در ادامه موضوع علت بوی گاز از پکیج اولین موردی که به بررسی آن می پردازیم این است که چگونه گاز پکیج را قطع کنیم.

شیر برقی گاز پکیج اقدام به تنظیم فشار گاز برای رساندن آن به مشعل می کند و در مواردی دیده می‌شود که بر هم ریختن تنظیمات آن و یا خرابی در شیر برقی گاز پکیج موجب نشت گاز و بروز مشکلات اینچنین در پکیج می شود.

و در مرحله بعد شما باید اقدام به سفت کردن اتصالات گاز به پکیج نمایید و از محکم تر بودن اتصالات مطمئن شویم و شما می توانید این کار را با آزمایش کف صابون انجام دهید.

اما اگر مشکل از این موارد نبود حتماً با یک تعمیرکار مجرب تماس بگیرید و در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه » نصب کولرگازی ، توسط بهترین نصاب کولرگازی با گارانتی معتبر

بوی دود پکیج

مواردی که در مورد علت بوی گاز از پکیج در مورد آن صحبت کردیم برای استشمام بوی دود پکیج نیز می تواند صدق کند.

بوی دود پکیج می‌تواند به دلیل خرابی و شعله پکیج باشد، و همانطور که شما می دانید در زمان استفاده از پکیج های دیواری شما باید به صورت منظم سرویس پکیج را حداقل سالی یک بار انجام دهید تا قطعاتی مانند شعله پکیج دچار مشکل نشود و شما با مشکلاتی مانند نشت گاز از پکیج و یا بوی دود پکیج مواجه شوید.

در واقع با انجام سرویس و موقع پکیج شما در بسیاری از هزینه های خود برای تعمیرات پکیج صرفه جویی می کنید.

نشت گاز پکیج

در ابتدای مقاله علت بوی گاز از پنج هفته شد که استفاده از سیستم هوشمند در پکیج های دیواری می‌تواند باعث قطع شدن جریان گاز در پکیج های دیواری به صورت اتومات شود.

در صورتی که شما از مدل های قدیمی تر پکیج مانند پکیج های ایساتیس استفاده می کنید خرابی قطعه مانند فلوسوئیچ و یا گرفتگی لوله مربوط به دودکش پکیج می تواند باعث نشت گاز از پکیج شود

که در این صورت شما باید قطعه فلزی سوئیچ را تعویض کنید و یا اینکه با یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید تا با سرویس کامل پکیج مربوطه گرفتگی لوله های پکیج را برطرف نماید.

سخن آخر

در نهایت امیدوارم که ارائه مقاله علت بوی گاز از پکیج مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

و با توجه به توضیحاتی که در این مقاله ارائه شد در صورتی که شما ما از از مدلهای قدیمی پکیج دیواری مانند پکیج های ایساتیس و برخی از مدل های پکیج بوتان استفاده می کنید

که مجهز به سیستم هوشمند نیستند حتماً باید این پکیج ها را با کمک متخصصین تعمیرات و سرویس پکیج مجهز به سیستم هوشمند نمایید، چرا که نشت گاز از پکیج می تواند بسیار خطرناک و جبران ناپذیر باشد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر لوازم خانگی ، تعمیرات و سرویس لوازم برقی و گرمایشی و سرمایشی با گارانتی معتبر

در صورت تمایل می توانید سایر مقالات آموزشی تعمیرات پکیج را مطالعه نمایید.

علت سرد و گرم شدن آب پکیج

هزینه رسوب زدایی پکیج
رفع ارور پکیج ایران رادیاتور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا