دسته‌بندی نشده

کار نکردن فن کولرگازی

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در فصل تابستان و گرما ناگهان فن کولر گازی شما از کار بیافتد و دیگر کار نکند.

تعمیر کولرگازی در بهترین شرکت تعمیرات کولر گازی در تهران.

در این زمان اولین چیزی که به ذهن هر کسی می رسد این است که به دلیل کار نکردن فن کولرگازی را متوجه شود

و در صورتی که بتواند خودش آن را تعمیر کند دست به کار شود.در این مقاله قصد داریم دلیل کار نکردن فن کولرگازی را برای شما توضیح دهیم.

نصب کولرگازی توسط بهترین نصاب کولر گازی در تهران.

فن کولرگازی چیست؟

کولر گازی قسمت مهم کولر گازی می باشد که جز اساسی و پایه آن به شمار می‌رود. کار اصلی فن کولر گازی آن است

پیشنهاد ویژه » تعمیر فن کویل در تهران توسط بهترین تعمیرکار فن کویل با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

که هوایی که در داخل محیط وجود دارد و گرم است را به داخل میکشد و هوای خنک و سرد را به بیرون انتقال میدهد.

برگزاری دوره آموزش تعمیر و نصب کولر گازی در تهران توسط بهترین آموزشگاه تعمیرات و سرویس کولر گازی و اسپیلت

کاربرد اساسی فن کولر گازی آن است که باعث خنک شدن هوای محیط داخلی می شود. در کولر گازی دو فن وجود دارد

سرویس کولرگازی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط بهترین سرویسکار کولرگازی

یکی در داخل یونیت داخلی و دیگری در یونیت خارجی. فن مانند یک پنکه میباشد که از موتور و پروانه و غیره ساخته شده است.

شارژ گاز کولرگازی یکی از اعمالی است که می بایست در دوره های مشخص که البته به میزان استفاده شما از دستگاه کولرگازی بر میگردد انجام شود.

کار اصلی فن در کولر گازی آن است که باید هوایی را که در داخل کولر گازی در هنگام روشن بودن باید در گردش باشد را تامین می‌کند. به همین دلیل در صورتی که از کار بیفتد کل کار کولر گازی مختل می شود.

تعمیر کولرگازی پنجره ای به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای و بدون عیب و نقص برای شما انجام می دهند

علت کار نکردن فن کولرگازی

در این مقاله قصد داریم علت کار نکردن فن کولرگازی را برای شما توضیح دهیم. در فصل گرما به دنبال کار کردن درست کولر گازی خود هستند

تعمیر کولر گازی سامسونگ ، توسط شرکت خدماتی دی جی هنگ 724 نمایندگی رسمی تعمیرات و نصب و راه اندازی کولر گازی سامسونگ در تهران با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

و برای سرویس و تعمیر آن وقت می گذارند. در فصل گرما تنها کولرها از جنگ می توانند یک محیط خنک و آرامش بخش را برای شما به ارمغان آورد.

تعمیر کولرگازی هایسنس در تهران ، سرویس و تعمیر کولر گازی هایسنس ۹۰۰۰ توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی هایسنس، و با قیمت مناسب و گارانتی معتبر تعمیر کولرگازی هایسنس و اسپیلت هایسنس در مناطق مختلف شهر تهران انجام می شود.

در گذشته استفاده از کولر گازی تنها در شهرهای خاصی از ایران مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه در بسیاری از شهرها به خصوص شهرهای مناطق گرم استفاده از کولر گازی رایج شده است.

تعمیر کولر گازی اجنرال و نمایندگی کولر گازی جنرال مکس بر عهده شرکت فنی و مهندسی دی جی هنگ 724 می باشد، تعمیر کولر گازی جنرال با قیمت مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود.

کولر گازی به دلیل خنک کردن سریع هوای محیط گزینه مناسبی برای فصل گرما می باشد.

کولرگازی همانند همه وسایل منزل امکان دارد که خراب شود یکی از دلایل خراب شدن کولر گازی کار نکردن فن کولرگازی می باشد. فن کولر گازی از قسمت های بسیار مهم و اساسی در کل راضی به شمار می رود و ممکن است به علت خیلی مسائل دیگر کار نکند.

تعمیر کولر گازی بوش ، و همچنین احتساب قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط تعمیرکار کولر گازی بوش که برای شما مشتریان محاسبه می شود.

دلیل کار نکردن فن کولرگازی ممکن است به دلایل زیر باشند در ادامه با ما همراه باشید.

تعمیر کولر گازی توشیبا در تهران ، تعمیرات تخصصی کلیه قطعات کولر گازی توشیبا را به وسیله تعمیرکاران متخصصص و حرفه ای انجام می دهد.

موتور فن

کار موتور فن کولر گازی آن است که پروانه ای که داخل آن است را به درستی بچرخاند و اگر چرخش پروانه فن با دست به درستی انجام گیرد امکان دارد که مشکل از بلبرینگ موتور فن باشد.

تعمیر کولر گازی پاناسونیک را با ارائه خدماتی همچون گارانتی تعمیرات کولر گازی پاناسونیک ، تعمیرات تخصصی و عیب یابی اصولی کولر گازی پاناسونیک توسط تعمیر کار حرفه ای و دوره دیده کولر گازی ، و دریافت هزینه مناسب از مشتری، مطابق با تعرفه اتحادیه تعمیرکاران کولر گازی و اسپیلت در تهران برای مشتریان خود انجام می دهد.

اگر برینگ موتور خراب باشد شما باید آن را به طور کلی تعویض کنید.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی ، باید حتما توسط یک تعمیرکار خبره کولر گازی میتسوبیشی انجام شود، تا هم انجام تعمیرات و سرویس کولر گازی میتسوبیشی به صورت حرفه ای و استاندارد انجام شود، و همچنین شما با مراجعه به نمایندگی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در تهران هزینه کمتری را بابت سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی پرداخت نمایید.

هواگیری کولرگازی بدون وکیوم موردی است که به هیچ عنوان توصیه نمی شود برای هواگیری کولر گازی انجام شود، چرا که شما برای انجام عملیات هواگیری کولرگازی باید حتما از دستگاه وکیوم استفاده کنید

اگر کلا برای آن نمی چرخه باید قسمت برق فن را چک کنید و با فازمتر سیم های مختلف که بفهمی می‌آید را را بررسی کنید. در صورتی که هیچ کدام است این مشکلات را نداشت متاسفانه موتور فن کولر گازی شما سوخته است و باید تعویض شود.

ارور کولر گازی ایستاده تراست ، در این مقاله قصد داریم مهمترین ارورها و کد خطاهای انواع کولر گازی و چیلر را بررسی کنیم، در ابتدا به سراغ کولرگازی تراست

شفت داخلی و بیرونی فن کولر گازی

هر کولر گازی دارای دو شفت داخلی و بیرونی فن کولر گازی می باشد.آیا امکان دارد دلیل کار نکردن فن کولرگازی به خاطر شل شدن یاتاقان محور شفت ها باشد که در این صورت باید آنها را محکم کنید.

جزوه آموزشی تعمیر و عیب یابی کولرگازی ، اگر قصد تعمیر کولرگازی خود در خانه و بدون پرداخت هزینه را دارید می توانید در همینجا جزوه آموزشی تعمیر و عیب یابی کولرگازی خود را دانلود و مطالعه کنید.

اگر این کار را انجام دادید و مشکل برطرف نشد در این صورت لازم است که موتور فن کولر گازی را تعویض کنید.

تعمیر لوازم خانگی توسط بهترین تعمیرکار لوازم خانگی و برقی در تهران.

خازن فن

امکان دارد که خازن فن کولر گازی شما سوخته باشد و این علت کار نکردن فن کولرگازی باشد. با استفاده از مولتی متر درست کار کردن خازن را بررسی کنید و اگر سوخته باشد باید خازن فن را تعویض کنید.

پیشنهاد ویژه » نمونه کار نصب کولرگازی را می توانید با مراجعه به لینک مربوطه مشاهده نمایید

رله برد

رله بردقسمتی از کولر گازی می باشد باید ولتاژ قسمت های مختلف کولر گازی را تامین کند. اگر رله برد درست کار نکند فن کولر گازی از کار می افتد در این صورت باید تعویض شود.

پیشنهاد ویژه » تعمیر آبسردکن در تهران ، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط تعمیرکاران  آبسردکن شرکت دی جی هنگ به صورت تخصصی انجام می شود.

سنسور کنترل دما

سنسور کنترل دما همانطور که از اسمش معلوم است برای کنترل دما در کولر گازی استفاده میشود. در بیشتر مواقع دلیل کار نکردن فن کولرگازی به علت خرابی سنسور کنترل دما می باشد زیرا نتوانسته تشخیص دهد کولر گازی روشن شده و دما را تنظیم کند.

پیشنهاد ویژه » نمایندگی تعمیر ماکروفر در تهران ، شرکت خدماتی خدماتی دی جی هنگ 724 ، با استفاده از بهترین تعمیرکاران ماکروفر ، تعمیرات مدل های مختلف ماکروفر ، و ماکروویو را به صورت تخصصی برای شما انجام می دهد.

در صورتی که برای فن کولر گازی شما مشکل خرابی سنسور کنترل دما اتفاق افتاده باشد باید آن را بررسی کنید در صورتی که نیاز باشد باید تعویض گردد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر یخچال توسط نمایندگی اصلی تعمیرات انواع مدل های مختلف یخچال در تهران ، یعنی شرکت فنی و مهندسی و خدماتی digihang724 ، انجام می شود.

ترموستات

کار ترموستات در کولر گازی آن است کرد دمای محیط کولر گازی را تنظیم می‌کند. اگر ترموستات به درستی کار نکند دما را تشخیص نمی دهد و به همین دلیل هیچ دستوری برای روشن نشدن کولر گازی صادر نمی کند.

پیشنهاد ویژه » تعمیر چیلر توسط تعمیرکاران باتجربه و و حرفه ای شرکت فنی و مهندسی digihang724، با ارائه ضمانت نامه تعمیرات و سرویس انواع چیلر های تراکمی ، جذبی و مینی چیلر به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

در صورتیکه ترموستات به درستی کار نکند امکان دارد که سیم هایی که داخل آن است اتصال شان به برد قطع شده باشد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر لوازم خانگی پارس خزر، توسط بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر ، و همچنین با ارائه ضمانت نامه معتبر 5 ساله انجام می شود.

در این حال شما می توانید با استفاده از یک مولتی متر ترموستات را بررسی کنید و سیم ها را در قسمت های مناسب خود وصل کنید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر ماشین ظرفشویی ، تعمیرات و سرویس انواع مدل های ماشین ظرفشویی از جمله ماشین ظرفشویی پاکشوما ، ماشین ظرفشویی LG، ماشین ظرفشویی سامسونگ، ماشین ظرفشویی میدیا و دیگر مدل ها با قیمت مناسب و گارانتی معتبر توسط بهترین تعمیرکار ماشین ظرفشویی انجام می شود.

ممکن است مشکل از سیم های ترموستات نباشد و تنظیمات ترموستات به هم ریخته باشد بهتر است آن را چک کنید. اگر با هیچ کدام از راه های بالا مشکل درست کار نکردن ترموستات برطرف شد امکان دارد که از سوخته باشد و نیاز به تعمیر نداشته باشد و مجبور است آن را تعویض کنید.

تعمیر جارو برقی توسط تعمیرکاران شرکت خدماتی دی جی هنگ 724 با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر به مدت 5 سال به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

تعمیر فن کولرگازی

در صورتیکه شما در قسمت های قبلی مقاله دلیل کار نکردن فن کولرگازی را متوجه شدید ولی توانستید مشکل فنی کولر گازی را برطرف کنید در این صورت شما نیاز به تعمیر فلش کولرگازی دارید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر ماشین لباسشویی ، توسط شرکت خدماتی Digihang 724 ، با استفاده از بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی در تهران

برای تعمیر فن کولر گازی شما باید از تکنسین های ماهر استفاده کنید تا بتوانند در کوتاهترین زمان و با بیشترین کیفیت تعمیر فن کولر گازی را بر عهده بگیرند.

پیشنهاد ویژه » خرید لوازم برقی پارس خزر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

تهران سرویس کار تکنسین های مجرب خود آماده ارائه سرویس به شما عزیزان می باشد می توانید با ما تماس بگیرید و کار تعمیر فن کولر گازی خود را به ما بسپارید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر داکت اسپیلت غرب تهران ، توسط نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس داکت اسپیلت در شعبه مرکزی غرب تهران با گرانتی معتبر و قیمت مناسب انجام می شود.

تعویض فن کولرگازی

مشکل کار نکردن فن کولرگازی شما با راه حل های ما برطرف نشد و اگر فن کولر گازی قابل تعمیر نبود در این صورت شما نیاز به تعویض فن کولر گازی دارید.

پیشنهد ویژه » تعمیر پکیج در غرب تهران توسط شرکت فنی و مهندسی Digihang 724 تنها نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج و رادیاتور در غرب تهران با احتساب قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر انجام می شود.

برای تعویض فن کولر گازی باید این کار را به افراد کاربلد و ماهر بسپارید زیرا در صورتی که این کار را به درستی انجام دهند ممکن است در آینده کولر گازی شما را دچار خرابی بیشتری شود.برای تعویض فنی کولر گازی جا می توانید از متخصصین تهران سرویس کار استفاده کنید تا این کار را با مهارت کافی برای شما انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا