دسته‌بندی نشده

انواع کولرگازی را بهتر بشناسیم

اگر تصمیم به خرید کولرگازی گرفته اید ولی با انواع کولرگازی و کاربرد و ویژگی های هرکدام آشنا نیستید، پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید.

تعمیر کولرگازی در بهترین شرکت تعمیرات کولر گازی در تهران.

چرا که در این مقاله به معرفی و بررسی انواع مدل های کولرگازی جهت راهنمایی و آشنایی شما عزیزان می پردازیم.

نصب کولرگازی توسط بهترین نصاب کولر گازی در تهران.

قبل از معرفی انواع کولرگازی، کمی راجع به نحوه عملکرد و کاربرد کولرگازی صحبت کنیم

پیشنهاد ویژه » تعمیر فن کویل در تهران توسط بهترین تعمیرکار فن کویل با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

کولرگازی یک خنک کننده قوی هوا می باشد که نسبت به کولرهای آبی قدیمی بسیار قوی تر بوده و تنها مدت کوتاهی

بعد از فعالیت هوایی بسیار مطبوع و دلنشین در محیط منزل یا محل کارتان ایجاد می کند.

برگزاری دوره آموزش تعمیر و نصب کولر گازی در تهران توسط بهترین آموزشگاه تعمیرات و سرویس کولر گازی و اسپیلت

در روز های گرم تابستان مخصوصا در مناطق گرم و شرجی، کولرگازی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم به حساب می آید.

سرویس کولرگازی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط بهترین سرویسکار کولرگازی

از طرفی سیستم فیلترینگ هوا در کولرهای گازی موجب می شود تا هوای محیط از هرگونه آلودگی و آلاینده پاکسازی شود

شارژ گاز کولرگازی یکی از اعمالی است که می بایست در دوره های مشخص که البته به میزان استفاده شما از دستگاه کولرگازی بر میگردد انجام شود.

تعمیر کولرگازی پنجره ای به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای و بدون عیب و نقص برای شما انجام می دهند

تعمیر کولر گازی سامسونگ ، توسط شرکت خدماتی دی جی هنگ 724 نمایندگی رسمی تعمیرات و نصب و راه اندازی کولر گازی سامسونگ در تهران با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

تعمیر کولرگازی هایسنس در تهران ، سرویس و تعمیر کولر گازی هایسنس ۹۰۰۰ توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی هایسنس، و با قیمت مناسب و گارانتی معتبر تعمیر کولرگازی هایسنس و اسپیلت هایسنس در مناطق مختلف شهر تهران انجام می شود.

و به همین دلیل برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند بسیار پزینه ی مناسبی می باشد چراکه علاوه بر خنک کردن هوا همزمان

تعمیر کولر گازی اجنرال و نمایندگی کولر گازی جنرال مکس بر عهده شرکت فنی و مهندسی دی جی هنگ 724 می باشد، تعمیر کولر گازی جنرال با قیمت مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود.

فرآیند استرلیزه سازی هوا را نیز انجام می دهد و دیگر نیازی به استفاده از فیلترهای هوا نمی باشد.

تعمیر کولر گازی بوش ، و همچنین احتساب قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط تعمیرکار کولر گازی بوش که برای شما مشتریان محاسبه می شود.

نکته جالب!

نکته جالب این است که، واژه کولرگازی بدین معنا نیست که مانند اجاق گاز یا بخاری شیر یا شلنگ گاز به کولر متصل باشد، بلکه

تعمیر کولر گازی توشیبا در تهران ، تعمیرات تخصصی کلیه قطعات کولر گازی توشیبا را به وسیله تعمیرکاران متخصصص و حرفه ای انجام می دهد.

منظور از کولرگازی، نوع مکانیزم و فرآیند خنک سازی هوا به کمک نوعی گاز خاص می باشد که می تواند بارها تبدیل به مایع و مجددا تبدیل به گاز شود.

تعمیر کولر گازی پاناسونیک را با ارائه خدماتی همچون گارانتی تعمیرات کولر گازی پاناسونیک ، تعمیرات تخصصی و عیب یابی اصولی کولر گازی پاناسونیک توسط تعمیر کار حرفه ای و دوره دیده کولر گازی ، و دریافت هزینه مناسب از مشتری، مطابق با تعرفه اتحادیه تعمیرکاران کولر گازی و اسپیلت در تهران برای مشتریان خود انجام می دهد.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی ، باید حتما توسط یک تعمیرکار خبره کولر گازی میتسوبیشی انجام شود، تا هم انجام تعمیرات و سرویس کولر گازی میتسوبیشی به صورت حرفه ای و استاندارد انجام شود، و همچنین شما با مراجعه به نمایندگی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در تهران هزینه کمتری را بابت سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی پرداخت نمایید.

هواگیری کولرگازی بدون وکیوم موردی است که به هیچ عنوان توصیه نمی شود برای هواگیری کولر گازی انجام شود، چرا که شما برای انجام عملیات هواگیری کولرگازی باید حتما از دستگاه وکیوم استفاده کنید

انواع کولرگازی از نظر ساختاری:

اساس کار انواع کولرگازی یکسان است ولی از نظر فیزیکی و ساختاری با هم تفاوت دارند.

ارور کولر گازی ایستاده تراست ، در این مقاله قصد داریم مهمترین ارورها و کد خطاهای انواع کولر گازی و چیلر را بررسی کنیم، در ابتدا به سراغ کولرگازی تراست

هر کدام از انواع کولرهای گازی دارای انواع مختلفی نیز می باشند که به اختصار هرکدام را توضیح خواهیم داد.

کولرگازی بطور کلی ۳ نوع می باشد :

جزوه آموزشی تعمیر و عیب یابی کولرگازی ، اگر قصد تعمیر کولرگازی خود در خانه و بدون پرداخت هزینه را دارید می توانید در همینجا جزوه آموزشی تعمیر و عیب یابی کولرگازی خود را دانلود و مطالعه کنید.

انواع کولرگازی یک تکه:

  • کولرگازی پنجره ای یا اتاقی
  • کولرگازی پرتابل

تعمیر لوازم خانگی توسط بهترین تعمیرکار لوازم خانگی و برقی در تهران.

انواع کولرگازی اسپلیت

  • اسپلیت دیواری (Wall Mountd)
  • داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی (Duct)
  • اسپلیت ایستاده (Standing)
  • اسپلیت سقفی زمینی (Floor Ceiling)
  • اسپلیت کاستی (Cassette)
  • اسپلیت سقفی دیواری (Wall Mounted Ceiling)

پیشنهاد ویژه » نمونه کار نصب کولرگازی را می توانید با مراجعه به لینک مربوطه مشاهده نمایید.

کولرگازی پنجره ای یا اتاقی

کولرهای گازی پنجره ای معمولا در منازل و محل کار مورد استفاده قرار می گیرند.

پیشنهاد ویژه » تعمیر آبسردکن در تهران ، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط تعمیرکاران  آبسردکن شرکت دی جی هنگ به صورت تخصصی انجام می شود.

کولرگازی پرتابل

کولرهای گازی پرتابل، بیشتر مناسب مکان های کوچک مثل اتاقک ها می باشند.

پیشنهاد ویژه » نمایندگی تعمیر ماکروفر در تهران ، شرکت خدماتی خدماتی دی جی هنگ 724 ، با استفاده از بهترین تعمیرکاران ماکروفر ، تعمیرات مدل های مختلف ماکروفر ، و ماکروویو را به صورت تخصصی برای شما انجام می دهد.

ساختار آن مثل کولرگازی پنجره می باشد با این تفاوت که قابل حمل بوده و نیازی به نصب در جای ثابت ندارد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر یخچال توسط نمایندگی اصلی تعمیرات انواع مدل های مختلف یخچال در تهران ، یعنی شرکت فنی و مهندسی و خدماتی digihang724 ، انجام می شود.

کولرگازی دو تکه

اسپیلیت ها از نوع کولرگازی دو تکه می باشند.

کولرگازی اسپیلیت از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است.

پیشنهاد ویژه » تعمیر چیلر توسط تعمیرکاران باتجربه و و حرفه ای شرکت فنی و مهندسی digihang724، با ارائه ضمانت نامه تعمیرات و سرویس انواع چیلر های تراکمی ، جذبی و مینی چیلر به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

محل نصب پنل داخلی (یونیت داخلی) یا اپراتور، داخل ساختمان و محل نصب پنل خارجی (یونیت خارجی) یا کندانسور، بدلیل تولید صدا و سلب آسایش، بیرون از ساختمان و در فضای آزاد می باشد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر لوازم خانگی پارس خزر، توسط بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر ، و همچنین با ارائه ضمانت نامه معتبر 5 ساله انجام می شود.

انواع کولرگازی اسپلیت

اسپلیت دیواری (Wall Mountd)

نوع دیواری کولرگازی اسپیلت بدلیل طراحی ظریف و زیبا، همچنین قابلیت نصب آن بر روی دیوار، بیشتر در منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر ماشین ظرفشویی ، تعمیرات و سرویس انواع مدل های ماشین ظرفشویی از جمله ماشین ظرفشویی پاکشوما ، ماشین ظرفشویی LG، ماشین ظرفشویی سامسونگ، ماشین ظرفشویی میدیا و دیگر مدل ها با قیمت مناسب و گارانتی معتبر توسط بهترین تعمیرکار ماشین ظرفشویی انجام می شود.

کولرگازی اسپیلت دیواری داری دارای ظرفیت های متنوعی می باشد.

همچنین نوع اینورتر اسپیلت های دیواری، بگونه ای طراحی شده که با صرف کم ترین میزان انرژی بهترین بازدهی و میزان خنک کنندگی هوا را دارد.

تعمیر جارو برقی توسط تعمیرکاران شرکت خدماتی دی جی هنگ 724 با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر به مدت 5 سال به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی (Duct)

بطور ساده می توان گفت داکت اسپلیت همان اسپلیت است با این تفاوت که درکولرگازی پنل داخلی بصورت دیواری یا سقفی نصب می شود ولی در داکت اسپلیت یونیت داخلی بصورت توکار و داخل سقف کاذب نصب می شود و نیاز به یک سیستم کانال کشی جهت توزیع هوای مطبوع دارد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر ماشین لباسشویی ، توسط شرکت خدماتی Digihang 724 ، با استفاده از بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی در تهران

البته مکانیزم عملکرد داکت اسپلیت و اسپلیت تنها در سیکل سرمایش مشابه می باشد و در سیکل گرمایش کاملا متفاوت عمل می کنند.

پیشنهاد ویژه » خرید لوازم برقی پارس خزر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

در محیط هایی که فضای کافی جهت نصب پنل داخلی کولرگازی روی دیوار ندارید می توانید از نوع داکت اسپلیت استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر داکت اسپیلت غرب تهران ، توسط نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس داکت اسپیلت در شعبه مرکزی غرب تهران با گرانتی معتبر و قیمت مناسب انجام می شود.

اسپلیت ایستاده (Standing)

اسپلیت ایستاده ظاهری شبیه به یخچال مرتفع دارد و بدلیل شکل ظاهری این نوع کولرگازی به آن اسپلیت ایستاده یا کابینتی می گویند.

کولرگازی های اسپلیت ایستاده، از نظر مکانیزم خنک سازی و تعدا محل قرار گیری پنل های داخلی و خارجی کاملا مشابه نوع اسپلیت ساده می باشد با این تفاوت که دارای فن و سیستم قوی تر به منظور استفاده در فضاهای بزرگ مثل ادارات، سالن ها، مساجدو…می باشد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر پکیج در غرب تهران توسط شرکت فنی و مهندسی Digihang 724 تنها نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج و رادیاتور در غرب تهران با احتساب قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر انجام می شود.

اسپلیت سقفی زمینی (Floor Ceiling)

یکی دیگر از انواع کولرگازی اسپلیت، اسپلیت سقفی زمینی می باشد و همانطور که از نامش مشخص است، پنل داخلی آن هم بصورت خوابیده به سقف و هم بصورت زمینی و کنار دیوار قابل نصب می باشد.

اسپلیت کاستی (Cassette)

این نوع از اسپلیت ها معمولا کاربرد اداری/تجاری دارند و مناسب مکان هایی با سقف مرتفع می باشند.

یونیت داخلی این نوع اسپلیت داخل سقف کاذب نصب می شود و از چهار جهت مختلف هوای مطبوع را در فضا توزیع می کند.

اسپلیت سقفی دیواری (Wall Mounted Ceiling)

این نوع اسپلیت نیز کاملا مشابه اسپلیت دیواری می باشد ولی بدلیل طراحی دریچه مکش آن ها بصورت اریب، قابل نصب تا بالاترین حد ممکن نزدیک به سقف می باشد.

کولرگازی چند تکه/مولتی پنل

اسپلیت های مولتی پنل طبق اصول اسپلیت کار می کنند ولی در ابعاد و قدرت بیشتر و بزرگتر.

در این  نوع از سیستم های تهویه، یک یونیت خارجی (کندانسور هوایی و کمپرسور) به تعدادی یونیت داخلی (بین ۲ تا ۱۰۰ دستگاه) متصل می شود، که این یونیت های داخلی می توانند هر کدام از انواع کولرگازی های ذکر شده باشند.

همه ی یونیت های داخلی از نظر دما بصورت یکسان کنترل می شوند و همچنین در صورت خاموش کردن یکی از یونیت های

داخلی بقیه یونیت ها نیز خاموش می شوند و شاید یکی از عیوب این نوع از کولرهای گاز همین باشد.

کولرگازی اسپلیت مولتی پنل برای کنترل جریان از تکنولوژی اینورتر استفاده می کند و در صورت نیاز کاربر به استفاده از تنها یک یونیت، کمپرسور با توجه به ظرفیت درخواستی با تنظیم دور موتور سریعا ظرفیت را کنترل می کند بنابراین کاربر هنگام استفاده از یک یونیت فقط هزینه ناشی از تهویه فضای مورداستفاده را می پردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا